راه اندازی آزمایشگاه سیتو ژنتیک در تبریز
راه اندازی آزمایشگاه سیتو ژنتیک در تبریز

همزمان با هفته بهزیستی آزمایشگاه سیتو ژنتیک با مشارکت خیران و توسط بنیاد خیریه ژنتیک سلامت نسل فردا در تبریز راه‌اندازی شد. به گزارش قلم پرس از تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح آزمایشگاه سیتو ژنتیک سلامت نسل فردا در تبریز، بابیان اینکه همه مسلمان هستیم و بر این […]

همزمان با هفته بهزیستی آزمایشگاه سیتو ژنتیک با مشارکت خیران و توسط بنیاد خیریه ژنتیک سلامت نسل فردا در تبریز راه‌اندازی شد.

به گزارش قلم پرس از تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح آزمایشگاه سیتو ژنتیک سلامت نسل فردا در تبریز، بابیان اینکه همه مسلمان هستیم و بر این اعتقاد داریم ازجمله عبادت‌های مورد قبول درگاه خداوند، خدمت به خلق است، اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کرده‌ایم تا در خدمت مردم باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته در همه بخش‌ها افت کیفیت و خدمات داشتیم که بهزیستی نیز جزو این دستگاه‌ها بود، اما پس از استقرار مدیریت جدید با ایجاد زمینه برای توسعه بیشتر، شاهد افزایش کیفیت و خدمات بهزیستی در استان هستیم.

جبارزاده در ادامه سیاست واگذاری امور بهزیستی به بخش خصوصی و جلب مشارکت مردم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: اینکه قرار باشد همه امور را بهزیستی به‌تنهایی انجام دهد به‌ هیچ‌ عنوان مقدور نیست و از طرفی دیگر این مسئله باعث ظلم به انسان‌های خدوم می‌شود که دوست دارند به مردم خدمت کنند.

وی بابیان اینکه از تصمیم بهزیستی برای واگذاری امور بهزیستی به بخش خصوصی در استان حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای که برای خدا کار کند، یک فعالیت ارزشی است و خوشبختانه آذربایجان‌شرقی و تبریز به شهر خیران شهرت دارد، البته کار خیر تنها ساختن مدرسه و بیمارستان نیست بلکه تأمین نیازهای یک معلول نیز جزو کارهای خیر بوده و اجر و پاداشی بسیار در پیشگاه خداوند دارد.

جبارزاده در ادامه با ارزشمند خواندن فعالیت این مرکز در خصوص پیشگیری از تولید معلولیت‌ها در خانواده‌ها گفت: ساعات عمر انسان‌ها قابل قیمت‌گذاری نیست، اما گاهی عمر انسان‌ها فدای برخی مسائل همچون تولدهای معلول می‌شود.

وی ادامه با تأکید بر اهمیت فعالیت این مرکز، اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها در خصوص مراجعه خانواده‌های استان به این مرکز و مشکل پاسخگویی به مراجعین از امروز باید به فکر توسعه این مرکز باشند.