راه‌اندازی ۲۱۱ کانون بسیج رسانه در کشور
راه‌اندازی ۲۱۱ کانون بسیج رسانه در کشور
مسئول بسیج رسانه کشور گفت: در کشور 211 کانون بسیج رسانه با هدف تولید محتوا درراستای اهداف انقلاب، بسیج و توسعه کشور راه اندازی شده است .

به گزارش قلم پرس،از مراغه، مرتضی کارآموزیان ظهر امروز در آیین افتتاح کانون بسیج رسانه مراغه ( شهید آرمان علیوردی) اظهار کرد: ایجاد قرار گاه تبیین، راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت، برگزاری جشنواره‌های ابوذر و جام رسانه‌ای امید در شهرستان از برنامه‌های این کانون است.

وی اضافه کرد: تولید محتوا در خصوص مشکلات و معضلات شهرستان، فعالیت‌های در راستای آموزش سواد رسانه، تشکیل رسانه انقلاب از دیگر برنامه‌های این کانون خواهد بود.

وی مهمترین رسالت خبرنگاران را جهاد تبیین در بخش های مختلف عنوان کرد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات خود به اهمیت و نقش رسانه ها و روایت سازی اشاره داشتند و این مسئولیت ما را دوچندان می‌کند، گفـت: در جهاد تبیین مد نظر رهبری، رسانه های جمعی مهمترین و اثرگذارترین نقش را بر عهده دارند.

کارآموزیان از تهیه و تدوین طرح عملیاتی جهاد تبیین در سازمان بسیج رسانه کشور خبرداد و گفـت: همسو با تحقق این مهم، قرارگاه رسانه ای نیز در سازمان بسیج رسانه کشور تشکیل و راه اندازی شد تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت ها در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، روحیه نشاط و امیدآفرینی نیز در سطح جامعه ترویج و نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: این کانون در راستای گفتمان‌سازی، امیدآفرینی و پیگیری مطالباتی مردمی راه‌اندازی شده است.

حیدری افزود: شهرستان مراغه ظرفیت خوبی در امر رسانه برای امیدآفرینی و پیگیری مطالبات مردم دارد.

انتهای پیام/