راه‌اندازی جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی در تبریز
راه‌اندازی جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی در تبریز

جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی در تبریز راه‌اندازی می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از رزمندگان پیشکسوت و فرماندهان سابق با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت در تبریز برگزار شد. عبدالحسین  الله کرم در این نشست  با توضیح چارت سازمانی و اساسنامه جمعیت از حاضرین در جلسه […]



جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی در تبریز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از رزمندگان پیشکسوت و فرماندهان سابق با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت در تبریز برگزار شد.

عبدالحسین  الله کرم در این نشست  با توضیح چارت سازمانی و اساسنامه جمعیت از حاضرین در جلسه خواست تا از رزمندگان پیشکسوت و مدافعان حرم و امنیت و بسیجیان و رزمندگان فرهنگی  برای تشکیل استانی این جمعیت دعوت کنید.

در ادامه جلسه سردار جواد قاسمی معین شمال‌غرب جمعیت با اشاره به هدف اصلی جمعیت یوسف رامجو را به عنوان معین استان برای راه ‌ندازی جمعیت معرفی کرد.

حجت الاسلام قنبری از رزمندگان و مسئول کمیته فرهنگی جمعیت، با اشاره معضلات فرهنگی گفت: همه دلسوزان را برای یاری ولی مان باید جمع بکنیم و در کشور بیاری اسلام عزیز و امام زمان (عج) بشتابیم.

سردار  رضا افروز  دبیر کمیته سیاسی جمعیت با اشاره به اهمیت بچه های انقلاب و جنگ گفت: ظرفیت نیروهای انقلاب بصورت جزیره‌ای به هدر رفته است و باید اینها را گرد هم آورد و با هم افزایی قدرتی برای یاری ولایت شد.

وی افزود: این جمعیت برای حراست از رزمندگان تشکیل می‌شود و برای جلوگیری از استفاده جناحی از رزمندگان پای کار خواهد ماند. رزمندگان خواص بصیر انقلاب هستند و اگر هم‌افزایی نشود شاهد تهدیداتی علیه انقلاب باشیم.

افروز ادامه داد: جمعیت میلیونی رزمندگان باید با هنرمندی شما از عزلت و پراکندگی بیرون بیایند و همه احزاب سیاسی جریان انقلاب در این جمعیت وارد خواهند شد.
 
در پایان جلسه مسعود شادلو دبیر کمیته مجازی و رسانه با توضیح اهمیت کارهای رسانه‌ای گفت: بسیاری از رسانه ها ما را به وهم می برند و ما باید به سمت نور حرکت کنیم. ما باید مثل دوران دفاع مقدس در این راستا تلاش کنیم. امروز حضور در جمعیت کمتر از تلاش در دوران دفاع مقدس نیست. 

در این جلسه حجت الاسلام دکتر رحیم همزبان، حجت الاسلام روح الله  بجانی، سردار علی نوای باغبان، سردار مهدی رفعتی، حاج رحیم علمی، سردار علی آذریان در این جلسه حضور داشتند.

پایان پیام/