راه‌اندازی بخش پژوهش‌ و مطالعات گردشگری در شهرداری
راه‌اندازی بخش پژوهش‌ و مطالعات گردشگری در شهرداری

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا عیوضی  اظهار داشت: این مرکز با هدف تولید محتوا، انجام مطالعه و پژوهش در حوزه کاری گردشگری شهرداری و تهیه پیشنهادات در حوزه گردشگری برای مناطق و سازمان‌های شهرداری راه‌اندازی شده است. وی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد این مرکز شاهد رشد و تعالی درفعالیت‌ها پروژه‌های گردشگری […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا عیوضی  اظهار داشت: این مرکز با هدف تولید محتوا، انجام مطالعه و پژوهش در حوزه کاری گردشگری شهرداری و تهیه پیشنهادات در حوزه گردشگری برای مناطق و سازمان‌های شهرداری راه‌اندازی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد این مرکز شاهد رشد و تعالی درفعالیت‌ها پروژه‌های گردشگری شهرداری تبریز بوده و تعامل بیشتری با مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز در راستای پیشبرد اهداف گردشگری با هدف توسعه پایدار  گردشگری شهری باشیم.

تعامل برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی موزه آثار استاد حسینی 

سرپرست گردشگری شهرداری تبریز دربازدید از موزه آثار استاد حسینی اظهارکرد: موزه استاد احد حسینی یکی از موزه‌های مهم  شهر تبریز است که باید تلاش کنیم اقدامات لازم را برای محوطه سازی و آماده‌سازی این موضوع پیش از فرارسیدن عید نوروز انجام دهیم و بازدید از این موزه را در برنامه های تبریزگردی قرار دهیم. 

عیوضی افزود: موزه‌داران خصوصی زندگی خود را وقف تعالی فرهنگی و پاسداری از تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم کرده اند و ما باید با همکاری اداره کل میراث فرهنگی تمام تلاش خود را برای تسهیل فعالیت موزه‌داران خصوصی انجام دهیم. 

گفتنی است آثار استاد احد حسینی ابتدا در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته شده بود و هم‌اکنون در موزه آثار استاد حسینی در ضلع جنوبی مجموعه تاریخی – فرهنگی مقبره الشعراء جانمایی شده و آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/