راه‌اندازی باجه ویژه دریافت گذرنامه در پست آذربایجان شرقی
راه‌اندازی باجه ویژه دریافت گذرنامه در پست آذربایجان شرقی

[ad_1] مدیرکل پست آذربایجان شرقی از تسریع در دریافت گذرنامه با راه اندازی باجه ویژه این خدمت در اداره کل پست استان خبر داد. دباغ صادقی پور در گفت و گو با خبرنگارانگفت: باجه ویژه پاسخگویی حضوری و تلفنی پیگیری دریافت گذرنامه در طبقه همکف ساختمان اداره کل پست استان راه اندازی شده است. وی […]

[ad_1]


مدیرکل پست آذربایجان شرقی از تسریع در دریافت گذرنامه با راه اندازی باجه ویژه این خدمت در اداره کل پست استان خبر داد.

دباغ صادقی پور در گفت و گو با خبرنگارانگفت: باجه ویژه پاسخگویی حضوری و تلفنی پیگیری دریافت گذرنامه در طبقه همکف ساختمان اداره کل پست استان راه اندازی شده است.

وی ضمن اعلام شماره های ۳۵۴۱۹۶۱۳ و ۳۵۴۱۹۶۱۴ به منظور پیگیری تلفنی صدور گذرنامه افزود: باجه حضوری نیز تا ۲۵ شهریور امسال و حتی روزهای جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸  در اداره پست شهرستان تبریز و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ در سایر شهرستان های استان آماده خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۶۳ هزار مرسوله گذرنامه و برگه تردد ویژه اربعین برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارسال شده، تصریح کرد: از مردم عزیز درخواست داریم تا زمانی که پیامک تحویل گذرنامه به پست را دریافت نکرده اند، به دفاتر پستی مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶


[ad_2]