راه‌اندازی باجه ویژه دریافت گذرنامه در پست آذربایجان شرقی
راه‌اندازی باجه ویژه دریافت گذرنامه در پست آذربایجان شرقی

مدیرکل پست آذربایجان شرقی از تسریع در دریافت گذرنامه با راه اندازی باجه ویژه این خدمت در اداره کل پست استان خبر داد. دباغ صادقی پور در گفت و گو با خبرنگارانگفت: باجه ویژه پاسخگویی حضوری و تلفنی پیگیری دریافت گذرنامه در طبقه همکف ساختمان اداره کل پست استان راه اندازی شده است. وی ضمن […]



مدیرکل پست آذربایجان شرقی از تسریع در دریافت گذرنامه با راه اندازی باجه ویژه این خدمت در اداره کل پست استان خبر داد.

دباغ صادقی پور در گفت و گو با خبرنگارانگفت: باجه ویژه پاسخگویی حضوری و تلفنی پیگیری دریافت گذرنامه در طبقه همکف ساختمان اداره کل پست استان راه اندازی شده است.

وی ضمن اعلام شماره های ۳۵۴۱۹۶۱۳ و ۳۵۴۱۹۶۱۴ به منظور پیگیری تلفنی صدور گذرنامه افزود: باجه حضوری نیز تا ۲۵ شهریور امسال و حتی روزهای جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸  در اداره پست شهرستان تبریز و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ در سایر شهرستان های استان آماده خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۶۳ هزار مرسوله گذرنامه و برگه تردد ویژه اربعین برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارسال شده، تصریح کرد: از مردم عزیز درخواست داریم تا زمانی که پیامک تحویل گذرنامه به پست را دریافت نکرده اند، به دفاتر پستی مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶