راه‌اندازی قطار گردشگری تبریز – مراغه
راه‌اندازی قطار گردشگری تبریز – مراغه

مدیرکل راه آهن آذربایجان از راه‌اندازی قطار گردشگری تبریز – مراغه خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن آذربایجان، شاپور ارصلانی اظهار داشت: برای توسعه صنعت توریسم در استان آذربایجان‌شرقی  یک رام قطار گردشگری به ظرفیت ۳۰۰ نفر در مسیر تبریز – مراغه توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده و اولین رام این قطار […]

مدیرکل راه آهن آذربایجان از راه‌اندازی قطار گردشگری تبریز – مراغه خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن آذربایجان، شاپور ارصلانی اظهار داشت: برای توسعه صنعت توریسم در استان آذربایجان‌شرقی  یک رام قطار گردشگری به ظرفیت ۳۰۰ نفر در مسیر تبریز – مراغه توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده و اولین رام این قطار گردشگری  روز جمعه تاریخ ۹۷/۲/۲۱ ساعت ۱۵ /۷ صبح از تبریز حرکت و  اقدام به جابه‌جایی گردشگر از تبریز به مراغه می‌کند.

وی افزود: گردشگران بعد از سفر با قطار به مراغه و انتقال با خودروهای پیش‌بینی شده به محل‌های مورد نظر، ضمن بازدید از آثار تاریخی معبد مهر، گنبد سرخ، برج کبود، مقبره اوحدی مراغه‌ای، موزه مراغه، رصدخانه و بازارچه‌های سنتی و ملی منطقه که با هماهنگی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی مراغه رایگان است در ساعت ۱۹ همان روز به شهرستان تبریز مراجعت می‌کنند.

ارصلانی تصریح کرد: گردشگران و علاقمندان برای تهیه بلیت این قطار می‌توانند با شماره ۳۴۴۴۴۴۷۹ اطلاعات مسافری اداره کل راه‌آهن آذربایجان تماس گیرند.