رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از حوزه قضایی ورزقان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از حوزه قضایی ورزقان بازدید کرد

[ad_1] رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از حوزه قضایی ورزقان بازدید کرد به گزارش قلم پرس – موسی خلیل الهی به همراه محبوب علیلو دادستان مرکز استان و نواپور معاون قضایی رئیس کل و مسئول نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان سرزده از دادگستری شهرستان ورزقان بازدید کرد. در این بازدید موسوی رئیس دادگستری شهرستان […]

[ad_1]

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از حوزه قضایی ورزقان بازدید کرد

به گزارش قلم پرس – موسی خلیل الهی به همراه محبوب علیلو دادستان مرکز استان و نواپور معاون قضایی رئیس کل و مسئول نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان سرزده از دادگستری شهرستان ورزقان بازدید کرد.

در این بازدید موسوی رئیس دادگستری شهرستان ورزقان گزارشی کامل در خصوص مسائل و موضوعات و مشکلات حوزه قضایی و همچنین آمار و عملکرد کارکنان قضایی و اداری و شعب مربوطه ارائه داد.

رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه نیز با حضور در دفاتر و شعب ضمن بررسی تعدادی از پرونده‌ها و آمار و عملکرد شعب در جریان کم و کیف امور قرار گرفتند و از نزدیک با کارکنان قضایی و اداری صحبت و ضمن استماع مسائل و مشکلات موجود در حوزه کاری دستورات شایسته را در جهت رفع مشکلات صادر و از زحمات و تلاش‌های همکاران تقدیر و تشکر کردند..

بیشتربخوانید

دادستان دنا از مناطق سیل زده دهستان‌های «کَرِه» بازدید کرد

در حاشیه این بازدید رئیس کل دادگستری استان در معیت موسوی رئیس دادگستری شهرستان ورزقان از ساختمان در حال احداث دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیز بازدید و دستورات شایسته را در جهت تأمین سریع مصالح مورد نیاز و ادامه پروژه به مسئولان ذیربط صادر کرد.

انتهای پیام /

[ad_2]