رئیس سازمان زندان‌ها: اصلاح و تربیت زندانیان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد
رئیس سازمان زندان‌ها: اصلاح و تربیت زندانیان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد

رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر اینکه در وهله اول اصلاح و تربیت زندانیان در اولویت برنامه‌های سازمان زندان‌ها قرار دارد، گفت: اگر بخواهیم این هدف یعنی قرارگیری مجرم در مسیر اصلاح و تربیت و آموزش را پیش ببریم، باید در حوزه مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی قوی عمل کنیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامعلی محمدی […]



رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر اینکه در وهله اول اصلاح و تربیت زندانیان در اولویت برنامه‌های سازمان زندان‌ها قرار دارد، گفت: اگر بخواهیم این هدف یعنی قرارگیری مجرم در مسیر اصلاح و تربیت و آموزش را پیش ببریم، باید در حوزه مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی قوی عمل کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامعلی محمدی صبح امروز در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز اظهار کرد: نگاه نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به زندان یک انرژی مضاعف به ما می‌دهد و خدا را شاکر هستیم که فعالیت مجموعه زندان در تبریز به گونه‌ای است که مورد پسند پدر معنوی استان قرار دارد.

وی افزود: هدف از سفر ابتدا دیدن زحمات مسئولان و شنیدن مشکلات از زبان آنهاست تا درحد بضاعت نسبت به حل مسائل و مشکلات، اقدامات درخور شایسته‌ای را انجام دهیم.

رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر اینکه در وهله اول اصلاح و تربیت زندانیان در اولویت برنامه‌های سازمان زندان‌ها قرار دارد، افزود: اگر بخواهیم این هدف یعنی قرارگیری مجرم در مسیر اصلاح و تربیت و آموزش را پیش ببریم، باید در حوزه مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی قوی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم تاثیرگذار باشیم باید در فرهنگ و روح زندانی تاثیر مثبت داشته باشیم، گفت: همه اهتمام بر این است که آموزه دینی رفتار امیرالمومنین (ع) را داشته باشیم و در این راه ما سخت نیازمند دعای بزرگان هستیم.

پایان پیام/