رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد تبریز منصوب شد
رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد تبریز منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی، رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد. به گزارش قلم پرس، در متن حکم عزیز جوانپور خطاب به داود ابراهیم‌پور آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی، رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

به گزارش قلم پرس، در متن حکم عزیز جوانپور خطاب به داود ابراهیم‌پور آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوا و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

ابراهیم‌پور استادیار پایه ۱۰ و عضو هیأت علمی واحد تبریز بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی جامعه‌شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است.

وی عضو شورای تخصصی گروه علوم اجتماعی، شورای پژوهشی دانشکده علوم انسانی واحد تبریز و عضو شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی است و مدیریت گروه آموزشی علوم اجتماعی را در سابقه اجرایی خود دارد.

ابراهیم‌پور، اجرای بیش از ۱۵ طرح تحقیقاتی، چاپ بیش از ۲۵ مقاله در مجلات علمی معتبر و ارائه بیش از ۱۵ مقاله در کنفرانس‌های  ملی و بین‌المللی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۹۵ پایان‌نامه در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد را در کارنامه علمی خود دارد.