رئیس دادگستری بستان آباد: روحانیون برای صلح و سازش و حل و فصل اختلافات، نقش جدی ایفا کنند
رئیس دادگستری بستان آباد: روحانیون برای صلح و سازش و حل و فصل اختلافات، نقش جدی ایفا کنند

[ad_1] رئیس دادگستری بستان آباد از توابع استان آذربایجان شرقی در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: روحانیون برای صلح و سازش و حل وفصل اختلافات، نقش جدی ایفا کنند. به گزارش قلم پرس– محمدباقر فتحی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه بستان آباد خواستار ایفای نقش جدی روحانیون و طلاب در […]

[ad_1]

رئیس دادگستری بستان آباد از توابع استان آذربایجان شرقی در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: روحانیون برای صلح و سازش و حل وفصل اختلافات، نقش جدی ایفا کنند.

به گزارش قلم پرس– محمدباقر فتحی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه بستان آباد خواستار ایفای نقش جدی روحانیون و طلاب در جهت حل اختلافات خانواده‌ها شد.
در این دیدار که علی محمودیان دادستان و جمعی از قضات دادگستری نیز حضور داشتند، رئیس دادگستری بستان آباد با اشاره به ضرورت ورود جدی روحانیون به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم برای حل و فصل اختلافات و پیشگیری از تشکیل پرونده‌های قضایی در دادگستری و افزایش مراجعات مردم به محاکم گفت: دستگاه قضایی شهرستان آمادگی دارد تا در برخی پرونده‌ها از جمله اختلافات خانوادگی و ملکی، طرفین را جهت مصالحه و حل اختلاف به روحانیون و معتمدین ارجاع کند.
وی همچنین از امام جمعه بستان آباد خواست روحانیون علاقه‌مند و دغدغه‌مند را جهت عضویت در شورا‌های حل اختلاف و یا شورایاری‌ها به دادگستری معرفی کند.
 
انتهای پیام/

[ad_2]