دیدار مردمی استاندار آذربایجان شرقی/ رسیدگی به مشکل ۶۰ شهروند
دیدار مردمی استاندار آذربایجان شرقی/ رسیدگی به مشکل ۶۰ شهروند
عمارت تاریخی استانداری آذربایجان شرقی عصر امروز میزبان شهروندانی بود که نماینده عالی دولت در استان را سنگ صبور خود برای درد دل و بیان مشکلات شأن یافتند.

به گزارش قلم پرس، آنان به دور از بروکراسی رایج و در محیطی گرم و صمیمی کرد آمده بودند تا از عابدین هرم، والی استان برای برطرف شدن مشکلات شان استمداد کنند.
فضای حاکم بر اتاق جلسه عمارت تاریخی استانداری آذربایجان شرقی در دیدار مردمی چهره به چهره استاندار، میزبان شهروندان عزیزی بود که هر یک به فراخور گرفتاری هایشان راه خود را به سمت نماینده عالی دولت در استان کج کرده بودند تا با دستور مستقیم وی برای حل مشکل شأن در محل امیدوار باشند.
بر این اساس بود که خرم در دیدار بیش از دو ساعت رو در رو با ۶۰ نفر از مردم عزیز استان مان، با شادی آنان خندید و با نگارش دستور بر نامه ها و درخواست هایشان، در مشکلات و‌ غم‌ هایشان شریک شد.
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار امروز خود،  با مهربانی و‌ گشاده رویی تمام، شهروندان عزیزی را پذیرا شد که با طیفی از مشکلات متفاوت به سراغش آمده بودند.
او با دقت به مشکلات کسانی گوش جان سپرد و دستورات لازم را صادر کرد که یکی از آنها از نبود مسکن گلایه داشت و دیگری برای رفع موانع پیش روی طرح تولیدش به سراغ استاندار آمده بود.
نکته مهم در این میان، حضور بیش از ۳۰ نفر از مدیران استانی در معیت استاندار آذربایجان شرقی برای عملیاتی کردن دستورات نماینده عالی دولت در استان بود.
مراجعه کنندگان دیدار چهره به چهره امروز استاندار آذربایجان شرقی پس از گرفتن دستور استاندار برای اجرایی کردن آن به سراغ مدیر نهاد مربوط می رفت.

نخستین مراجعه کننده دیدار چهره به چهره امروز استاندار آذربایجان شرقی، شهروندی بود که مشخص نشدن وضعیت قطعه زمین خریداری شده اش در  فاز دوم شهرک خاوران گلایه داشت و استاندار آذربایجان شرقی پس از شنیدن صحبت های او ارایه توضیحات مبسوط درباره این پرونده، او را به مدیرکل راه و شهرسازی معرفی کرد تا مشکلش را پیگری کند.

نفر دوم، عضو اتحادیه آب بران ملکان بود که استاندار دستور رسیدگی به مشکل مطرح شده توسط وی از سوی مدیرعامل آب منطقه ای استان را صادر کرد.

مراجعه کننده دیگر دیدار رو در روی امروز نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی، موسس یک مدرسه غیرانتفاعی بود که مسأله خود را مطرح کرد و نماینده عالی دولت مشکل او را به معاونت عمرانی  استانداری ارجاع داد.

مالک یک واحد تولیدی، از دیگر مراجعان ملاقات مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی بود که خرم دستور طرح مشکل او را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور بررسی دقیق تر و رفع آن صادر کرد.

نفر بعدی، همسر شهروند فوت شده در حادثه سقوط هواپیما بود که استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد شخصا پیگیر مسایل مرتبط با او از نهادهای ذیربط از قبیل ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مراجعه کننده دیگر، بازنشسته بوده و مشکل مسکن داشت که استاندار آذربایجان شرقی، دستور تخصیص وام اجاره به او را داد.

شهروند دیگر، جانباز ۷۰ درصدی بود که درخواست اشتغال فرزندانش را داشت که نماینده عالی دولت در استان دستور لازم را صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار امروز همچنین میزبان بانویی بود که منزل مسکونی اش، مشکل قرار گرفتن در محدوده بافت تاریخی-فرهنگی را داشت و نماینده عالی دولت اعلام کرد که برای رفع مشکل مردم،  قرار است تصمیمی درباره این موضوع در سطح شهر اتخاذ شود.

یک فعال حوزه معدن در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی از دیگر میهمانان ملاقات حضوری امروز استاندار آذربایجان شرقی بود که مشکل ممانعت در بهره برداری معدن را داشت و نماینده عالی دولت برای انجام اقدامات لازم در این خصوص، دستور نوشت.

دو‌ مراجعه کننده دیگر از یکی از شهرستان های شمال شرق استان بودند که از دهیارشان شکایت داشتند و استاندار اعلام کرد که به مشکل شأن رسیدگی می شود.

انتهای پیام/