دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده شهیدکریم کُهری برحقی
دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده شهیدکریم کُهری برحقی

دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده شهیدکریم کُهری برحقی شهردار منطقه۹ به همراه جمعی از مدیران منطقه با حضور در خانه این شهید والامقام با مادر این شهید دیدار کرد. به گزارش قلم پرس،، هادی بدری شهردار این منطقه و جمعی از مدیران شهرداری منطقه۹ با حضور در خانه شهید کریم کُهری برحقی با مادر بزرگوار […]



دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده شهیدکریم کُهری برحقی

شهردار منطقه۹ به همراه جمعی از مدیران منطقه با حضور در خانه این شهید والامقام با مادر این شهید دیدار کرد.

به گزارش قلم پرس،، هادی بدری شهردار این منطقه و جمعی از مدیران شهرداری منطقه۹ با حضور در خانه شهید کریم کُهری برحقی با مادر بزرگوار این شهید والامقام دیدار کردند.

شهردار منطقه۹ در این دیدار با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا بعنوان یکی از وظایف مدیران و ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر نورانی شهدا است خاطرنشان کرد: حفظ حرمت و جایگاه خانواده های شهدا و استماع رهنمودها و سخنان آنها، قوت قلبی برای خدمتگزاران این خاک و بوم است و از اینرو حضوردر بیت این شهید بزرگوار توفیقی گرانقدر است.

هادی بدری خطاب به مادرشهید کهری برحقی گفت:  زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بعنوان یکی از تأکیدات مدیریت شهری کلانشهر تبریز در دوره اخیر است و برگزاری کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان که طی روزهای گذشته برگزار گردیده نشانه ای از عزم جدی مدیریت شهری با سایر متولیان جهت زنده نگه داشتن یاد و نام این شهدای والامقام است.

در ادامه این دیدار، مادر بزرگوار شهید کریم کهری برحقی به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و با قدردانی از حضور شهردار و مدیران شهرداری منطقه۹ در منزل این شهید، دیدار مدیران را با خانواده های شهدا  و رسیدگی به درخواست آنان را مایه دلگرمی این خانواده ها برشمرد.

درپایان این دیدار به رسم احترام و همچنین صبر و ایثارگری این خانواده معظم و معزز لوح یادبود و هدیه ای به مادر این شهید گلگون کفن اهدا شد.

گفتنی است شهید کریم کُهری برحقی بعنوان سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در عملیات بیت المقدس سال۶۱ در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل گردید.