دیدار رییس سازمان زندان ها با کارکنان زندان همدان/ طوری عمل کنیم که در کنار زندانیان حال دل خودمان نیز خوب باشد
دیدار رییس سازمان زندان ها با کارکنان زندان همدان/ طوری عمل کنیم که در کنار زندانیان حال دل خودمان نیز خوب باشد

خبرگزاری میزان – طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمد مهدی حاج محمدی در دیدار با کارکنان زندان های همدان گفت: پیگیری وضعیت ردیف شغلی و سختی کار کارکنان و حل مشکلات معیشتی آنان را وظیفه خود می دانیم اما کارکنان نیز باید برای تحقق سیاست ها […]

خبرگزاری میزان طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمد مهدی حاج محمدی در دیدار با کارکنان زندان های همدان گفت: پیگیری وضعیت ردیف شغلی و سختی کار کارکنان و حل مشکلات معیشتی آنان را وظیفه خود می دانیم اما کارکنان نیز باید برای تحقق سیاست ها و ماموریت های سازمان و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها تلاش کنند تا ضمن انجام خدمت، حال معنوی آنان نیز به واسطه دستگیری از انسان ها خوب باشد.

وی ادامه داد: همه ما زندان را با توجه به مسائل و مشکلاتش انتخاب کردیم و باید طوری عمل کنیم که در کنار زندانیان حال دل خودمان نیز خوب باشد.

رییس سازمان زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور بیان کرد: اگر به قوائد درست زندگی پابند نباشیم، هیچ کس نمی تواند حال ما را خوب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان زندان‌ها از طریق خط ارتباطی «مشعل» مشکلات و مسائل خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/