دولت سیزدهم مصمم به اصلاح سیاست‌های نادرست در حوزه اقتصاد است
دولت سیزدهم مصمم به اصلاح سیاست‌های نادرست در حوزه اقتصاد است

به گزارش قلم پرس از تبریز، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسکو، با اشاره به لزوم ساده‌زیستی مدیران در جامعه اسلامی، گفت: در نگاه مقام معظم رهبری، شرط مسئول بودن در نظام اسلامی عبارت است از ساده‌زیستی، تقوا، پاکدستی، مبارزه با فساد و در بین مردم بودن که این شاخصه‌ها در […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسکو، با اشاره به لزوم ساده‌زیستی مدیران در جامعه اسلامی، گفت: در نگاه مقام معظم رهبری، شرط مسئول بودن در نظام اسلامی عبارت است از ساده‌زیستی، تقوا، پاکدستی، مبارزه با فساد و در بین مردم بودن که این شاخصه‌ها در انتخاب مدیران در دولت سیزدهم مورد توجه جدی است.

 
وی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر برنامه محور بودن و اتخاذ سیاست های صحیح از سوی مسئولان، گفت: دولت مصمم است تا برخی سیاست‌گذاری‌های نادرست گذشته که موجب مشکلاتی برای معیشت مردم شده بود اصلاح شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه شهرستان اسکو را شهرستانی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه بویژه در زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری، صنعتی و کشاورزی برشمرد و گفت: این شهرستان دارای فرهنگ و تاریخی دیرینه است و جزو شهرهای فرهنگی و اقتصادی محسوب می شود.
 
وی افزود: انسان‌های بزرگی همانند آیت‌الله میلانی و ستاره‌های علم و معرفت در این دیار پرورش یافته‌اند و این شهرستان دارای آثار تاریخی زیادی است که هر کدام در توسعه و رشد همه‌جانبه آن تاثیر بسزایی دارند.
 
محمدی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اسکو، گفت: روستای تاریخی و صخره‌ای کندوان ظرفیت بی نظیری است که در سطح استان و کشور دارای علاقمندان خاصی است و در کنار این روستا، شاهد روستاهای هدف گردشگری زیادی هستیم که هر کدام ظرفیت تبدیل به مسیر گردشگری و اقتصادی را دارند.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه به فراوری محصولات کشاورزی با توجه به ایجاد شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو، گفت: شهرستان اسکو در چاپ باتیک و کلاقه ای، تولید محصولات کشاورزی و بحث صنعت دارای ظرفیت های مهمی است که با برنامه ریزی توسط فرماندار جدید امکان ارتقای شاخص ها و توانمندی های شهرستان با بهره مندی از ظرفیت نخبگان شهرستان میسر است.
 
وی از فرماندار جدید اسکو خواست تا با هماهنگی و برنامه ریزی در جهت بهره مندی از ظرفیت نمایندگان و ائمه جمعه و نخبگان و همکاری با نهادهای مختلف به انتظارات مردم در جهت رشد و توسعه این شهرستان پاسخ داده و در این راه از ارتباط تنگاتنگ با مردم غافل نشود.
 
در این مراسم، حسین فیروزی به عنوان سرپرست فرمانداری اسکو معرفی و از زحمات ۳۴ ماهه بابک رضی‌منش در سمت فرماندار اسکو قدردانی شد.

انتهای پیام/