دولت الکترونیک راه تحقق شفافیت و توسعه حقوق شهروندی است
دولت الکترونیک راه تحقق شفافیت و توسعه حقوق شهروندی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی با اشاره بر لزوم شفافیت و توسعه حقوق شهروندی، دولت الکترونیک را راه تحقق شفافیت و حقوق شهروندی عنوان کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، داود بهبودی صبح امروز در دیدار با پرسنل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، با تبریک نتیجه انتخابات این […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی با اشاره بر لزوم شفافیت و توسعه حقوق شهروندی، دولت الکترونیک را راه تحقق شفافیت و حقوق شهروندی عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، داود بهبودی صبح امروز در دیدار با پرسنل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، با تبریک نتیجه انتخابات این اتفاق را حاکی از اراده عموم ملت برای ادامه مسیر تدبیر، اعتدال و پرهیز از تنش، افراط و تندروی خواند.

وی با اشاره به برگزاری نشست آسیب‎شناسی پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی و اهتمام سازمان در جهت رفع نواقصات سایت‌های دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان ساخت: در سایت‌ها اشکالات و نارسایی‌هایی وجود دارد و حتی برخی از سایت‌ها بیشتر حالت رفع تکلیف دارند و در تلاشیم ارتباط و تعامل خود را با دستگاه‌ها افزایش دهیم و پیوندهای اثربخشی برقرار و بدینوسیله ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره بر لزوم شفافیت و توسعه حقوق شهروندی، دولت الکترونیک را راه تحقق شفافیت و حقوق شهروندی عنوان و تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای سالم‌سازی محیط اداری برای سالمندان و افراد معلول در اختیار دستگاه‌ها قرار دادیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: از برگزاری هر دوره آموزشی که می‌تواند در سالم‌سازی محیط اداری و شفاف‌سازی تاثیرگذار باشد حمایت می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان ضمن سخنانی وضعیت سلامت اداری استان را بر اساس بازخوردهایی که بدست آمده نامطلوب ارزیابی کرد.

حیدر فتح‌زاده بر لزوم استانداردسازی و بهنگام‌سازی سایت اداری تاکید و تصریح کرد: برنامه ما این است که در ارتباط با سلامت اداری اقدامات جدی‌تری انجام دهیم و راهبردها و استراتژی‌های رسیدن به سلامت اداری مطلوب را بررسی کنیم.

وی همچنین بر لزوم ارائه خدمات، طراحی نیازها و آینده‌نگری و آینده‌پژوهی تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم محورهای شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکردی را در دستگاه‌ها نهادینه کنیم اقدام بزرگی انجام داده‌ایم.