دولت آمریکا بزرگترین نقض‌کننده‌ حقوق بشر در دنیا
دولت آمریکا بزرگترین نقض‌کننده‌ حقوق بشر در دنیا

امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه آمریکا سرخط تروریسم در دنیا است، گفت: آمریکایی‌ها همیشه به جنایت‌های خود در حمله به غیرنظامی‌ها و مردم بی‌گناه در ایران، کشورهای منطقه و جهان افتخار کرده‌اند.   به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر مراغه اظهار کرد شهادت ۲۹۰ نفر مسافر هواپیمای […]



امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه آمریکا سرخط تروریسم در دنیا است، گفت: آمریکایی‌ها همیشه به جنایت‌های خود در حمله به غیرنظامی‌ها و مردم بی‌گناه در ایران، کشورهای منطقه و جهان افتخار کرده‌اند.

  به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر مراغه اظهار کرد شهادت ۲۹۰ نفر مسافر هواپیمای مسافربری ایران تنها یک مورد از خوی استکباری آمریکا است.

وی افزود: آمریکایی‌ها همیشه به جنایت‌های خود در حمله به غیرنظامی‌ها و مردم بی‌گناه در ایران، کشورهای منطقه و جهان افتخار کرده‌اند.

محمدی‌راد با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه و مقابله با مواد مخدر یک وظیفه همگانی برای حفاظت از جوانان کشور است.

امام جمعه موقت مراغه در ادامه افزود: جوانان با هوشیاری خود را در برابر این بلای خانمانسوز محافظت کنند.

وی گفت: موادمخدر برای جوانان یکی از گرفتاری‌های بزرگ است و خانواده‌ها بیشتر مراقب و‌ مواظب جوانان و نوجوانان باشند.

محمدی‌راد را با اشاره به روز علامه امینی افزود: علامه امینی بزرگ‌ترین عالم حدیث جهان به ویژه شیعان است.

وی گفت: این عالم بزرگوار برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) و غدیر سال‌ها در کتابخانه‌های بزرگ جهان اسلام و دنیا به تحقیق و پژوهش پرداخت و کتاب گرانسنگ الغدیر ثمره این تحقیق و پژوهش است.

پایان پیام/