دولتمردان تدبیر و امید بدون توجه به حاشیه‌ها، مشغول خدمت به مردم هستند
دولتمردان تدبیر و امید بدون توجه به حاشیه‌ها، مشغول خدمت به مردم هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به رغم شیطنت‌های بدخواهان، مدیران تلاشگر دولت تدبیر و امید بدون توجه به تخریب ها و شانتاژهای رسانه ای به انجام وظایف اصلی خود که خدمت به مردم است ادامه می دهند. سعید شبستری در آیین تودیع و معارفه فرماندار کلیبر، با اشاره به این که بسیاری […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به رغم شیطنت‌های بدخواهان، مدیران تلاشگر دولت تدبیر و امید بدون توجه به تخریب ها و شانتاژهای رسانه ای به انجام وظایف اصلی خود که خدمت به مردم است ادامه می دهند.

سعید شبستری در آیین تودیع و معارفه فرماندار کلیبر، با اشاره به این که بسیاری از مشکلات کشور در سایه عقلانیت و تدبیر کنترل شده است، افزود: دولت تدبیر و امید با سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری و بخصوص تلاش های بی نظیر تیم مذاکره کننده هسته ای توانست سایه جنگ و خشونت را از سر ایران اسلامی بردارد.

وی با بیان این که در دوره پسابرجام، آرامش و ثبات نسبی در حوزه های مختلف امنیتی و اقتصادی کشور حاکم شده است، اظهار کرد: توصیه مقام معظم رهبری برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و نگرش به ظرفیت های درونی با روند خوبی در حال انجام است و خوشبختانه حرکتی که در این خصوص در کشور آغاز شده مثال زدنی است.

شبستری اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش ضریب امنیتی در کشور را از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: پس از استقرار دولت یازدهم، یکی از آرزوهای چندین ساله مردم مبنی بر کاهش هزینه های درمان محقق شد و بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز در همین مدت بازسازی و نوسازی شده اند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که متاسفانه تعداد زیادی از واحدهای تولیدی استان در دولت گذشته تعطیل شدند، افزود: در طول سه سال گذشته، یک هزار و ۲۰۰ واحد به مجموع واحدهای تولیدی و صنعتی استان افزوده شده و میزان ضریب اشتغال استان علی رغم مشکلات متعدد، افزایش یافته است.

شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت و همدلی مسوولان اجرایی استان و مردم با یکدیگر، عنوان کرد: مهم ترین هدف دولتمردان تدبیر و امید، خدمت خالصانه و بی منت به مردم است.

وی افزود: در سه سال گذشته علی رغم مشکلات فراوانی که وجود داشت، کوچکترین مشکل امنیتی در شهرستان کلیبر به وجود نیامد و توسعه شهرستان نیز به صورت متوازن ادامه داشته است.

شبستری ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید شهرستان بتواند با همکاری همه مسوولان محلی روند توسعه شهرستان را شتاب بخشیده و در جهت حل مشکلات مردم حرکت کند.

وی تصریح کرد: کلیبر قطب گردشگری استان است و باید برای توسعه صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پاک برنامه ریزی های خوب و منسجمی داشته باشیم.

شبستری بر لزوم توجه به ظرفیت های موجود در روستاها نیز اشاره کرد و گفت: اگر قرار است توسعه ای صورت گیرد و اقتصاد مقاومتی، محقق شود باید به روستاها بیش از پیش توجه کرده و سیاست های لازم برای جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر صورت گیرد.

در این آیین رسول خدابخش به عنوان فرماندار جدید کلیبر معرفی و از خدمات فریدون بابایی در این سمت قدردانی شد.