دوریکا نقطه امنی برای بانوان هنرمند کشور
دوریکا نقطه امنی برای بانوان هنرمند کشور
بانوی موفق عرصه دکوراسیون داخلی و هنر گفت: امروزه یکی از دغدغه‌های جامعه زنان، محیطی امن همراه با آموزش درست و اصولی است.

به گزارش قلم پرس، امروزه یکی از دغدغه‌های جامعه زنان، محیطی امن همراه با آموزش درست و اصولی است که من سعی کرده ام با ایجاد کردن محیطی زنانه، آموزش را به نحوی اصولی به خانم‌های ایرانی ارائه بدهم.

در راه هنر باید تلاش کرد هر چند هنرت را تحویل نگیرند

موفقیت من در گرو امید و از دست نکشیدن در کار بوده است. بارها شکست خوردم اما باید می‌خوردم تا تجربه کسب می‌کردم. اصولا خانم‌ها زیاد اهل ریسک کردن در کار نیستند اما من ریسک کردم و امروزه نتیجه را به خوبی درک کرده ام. باید در راه هنر تلاش کرد هر چند اگر زیاد هنرت را تحویل نگیرند اما بدان روزی به کارت می‌آید.

محیط امن دغدغه جامعه هنری زنان است

امروزه یکی از دغدغه‌های جامعه زنان، محیطی امن همراه با آموزش درست و اصولی است که من سعی کرده ام با ایجاد کردن محیطی زنانه، آموزش را به نحوی اصولی به خانم‌های ایرانی ارائه بدهم و دوریکا نقطه امنی برای بانوان کشورم است. سعی کرده ایم مرکزی با ارائه آموزش‌های متنوع هنری برای بانوان هنرجو داشته باشیم.

به طراحی ویترین کمتر توجه شده است

جزء اولین بانویی بودم که طراحی ویترین در مراکز تجاری به سبک خیلی خاص را در ایران پیاده سازی کردم و امرزوه مراکز تجاری ما نیازمند توجه بیشتر به دکوراسیون داخلی و طراحی ویترین‌های شکیل هر چند ساده است که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

موفقیت هنرجویانم خوشحالم می‌کند

از اینکه موفقیت هنرجویانم را در بازار کار و پروژه‌های سبک و سنگین می‌بینم بسیار احساس آرامش دارم و از موفقیت هنرجویانم خوشحال می‌شم و سعی کرده ام در دوریکا، در کنار یک مربی خود، یک کارآفرین خوب باشم.

لحظه ای نباید ناامید شد

مهمترین اصل در کار من امید است. تا امید و عشق است باید کار کرد. لحظه ای نباید نا امید شد. برخی‌ خانم‌ها به زودی احساس شکست و ناامیدی می‌کنند در حالی که من خودم از یک اتاق شش متری کارم را شروع کردم و بارها زمین خوردم اما ناامید نشدم و این رمز موفقیت است.

دکوراسیون داخلی می‌تواند منبعی درآمدزا برای افراد باشد

متاسفانه دکوراسیون داخلی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است در حالی که دکوراسیون داخلی می‌تواند از الزامات زندگی افراد باشد. مردم جامعه باید بدانند که دکوراسیون داخلی کاربردهای زیادی دارد که هم تاثیرات مثبت روحی در روحیه افراد دارد و هم می‌تواند منبعی برای درآمدزایی افراد در کسب و کار باشد.