دهقانی: تراکتور با هوادارانش زنده است/شروع بد و پایان شیرینی داشتیم
دهقانی: تراکتور با هوادارانش زنده است/شروع بد و پایان شیرینی داشتیم

[ad_1] وینگر تراکتوری‌ها می‌گوید: پایان فصل با تراکتور قراردادم به اتمام می‌رسد و طبیعتا پیشنهاداتی هم دارم، اما فعلا نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم چرا که هنوز فصل تمام نشده است. رضا دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز راجع به آخرین شرایط تیمش عنوان داشت: شکر خدا وضعیت تیم این روزها خوب […]

[ad_1]


وینگر تراکتوری‌ها می‌گوید: پایان فصل با تراکتور قراردادم به اتمام می‌رسد و طبیعتا پیشنهاداتی هم دارم، اما فعلا نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم چرا که هنوز فصل تمام نشده است.

رضا دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز راجع به آخرین شرایط تیمش عنوان داشت: شکر خدا وضعیت تیم این روزها خوب است. متاسفانه فصل را بد شروع کردیم که باعث شد تا هم ما و هم هواداران از شرایط راضی نباشیم و به نوعی این فصل همه اذیت شدیم. خوشبختانه آخر فصل با آمدن هواداران به استادیوم ها شرایط فرق کرد و همین که حداقل آخر قصه کمی شیرین شد، باعث مسرت و خوشحالی است.

وینگر خوش تکنیک سرخ‌پوشان آذربایجانی راجع به نقش موثر تماشاگران تیم نیز اظهار داشت: نقش پرشورها که اظهر من الشمس است. تراکتور با هوادارانش زنده است و با حضور آن ها حتی تنفس در فضای یادگار امام نیز برای حریفان مشکل می‌شود. نتایج تیم بعد حضور آن ها مشخص است و زیاده‌گویی در این مورد لازم نیست. هواداران تراکتور دوست داشتنی‌ترین عنصر باشگاه هستند.

دهقانی در رابطه با شرایط خود نیز گفت: امسال بعد از اضافه شدن به تراکتور شرایط خوبی داشتم. دو گل به ثمر رساندم که به نظرم گل‌های مهمی بود چرا که مقابل نفت مسجدسلیمان و فجر به تور نشست و امتیازات مهمی از آن دو بازی گرفتیم. متاسفانه مصدومیتی که گریبانم را گرفت باعث شد چند هفته ای دور باشم و چه بسا اگر این اتفاق نمی‌افتاد فصل بسیار خوبی از لحاظ شخصی سپری می‌کردم.

وی راجع به آخرین شرایط قراردادش با تراکتور نیز افزود: قراردادم پایان فصل با تراکتور به اتمام می‌رسد و طبیعتا پیشنهاداتی هم دارم. فعلا نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم چرا که هنوز فصل تمام نشده است. بعد از اتمام فصل قصد دارم کمی استراحت کنم و هنوز زمان صحبت راجع به این موضوع نرسیده است.

وینگر سابق پرسپولیسی‌ها راجع به پیش بینی‌اش از رای کمیته انضباطی در رابطه با دیدار ناتمام تیمش مقابل پرسپولیس نیز گفت: این مسایل در حوزه کاری من نیست و ترجیح می دهم راجع به این چیزها اظهارنظر نکنم. امیدوارم کمیته انضباطی رایی عادلانه باتوجه به همه شرایط صادر کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]