دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر در مراغه ایجاد می‌شود
دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر در مراغه ایجاد می‌شود

معاون اجرایی اداره‌کل امور استان‌ها و مجلس، حوزه هنری از ایجاد دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر در مراغه خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمهدی سیدین‌نیا صبح امروز در جلسه بررسی تشکیل این دفتر در مراغه اظهار داشت: دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر مراغه در این […]

معاون اجرایی اداره‌کل امور استان‌ها و مجلس، حوزه هنری از ایجاد دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر در مراغه خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمهدی سیدین‌نیا صبح امروز در جلسه بررسی تشکیل این دفتر در مراغه اظهار داشت: دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر مراغه در این شهر ایجاد می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی هنرمندان و مسوولان شهرستان مراغه دفتر حوزه هنری با عنوان باغ هنر مراغه تا پایان سال در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

سیدین‌نیا گفت: وجود هنرمندان و استعدادهای بالقوه هنری در عرصه‌های مختلف هنری ایجاد این دفتر در مراغه را ضروری ساخته است.

وی افزود: اولویت اصلی حوزه هنری در کشور در سال‌جاری سرمایه‌گذاری برای تولیدات هنری در بخش‌های فیلم، نمایش، موسیقی، طراحی و نقاشی است.

سیدین‌نیا با اشاره به راه‌اندازی دفتر حوزه هنری در مراغه یادآور شد: مسوولان شهرستان نیز زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این دفتر در مراغه را فراهم کرده‌اند و این دفتر امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون اجرایی اداره‌کل امور استان‌ها و مجلس،گفت: سال گذشته دفتر حوزه هنری در شهرهای دزفول، کاشان و آران بیدگل راه‌اندازی شده است.

وی افزود: به‌زودی مقدمات اجرایی پردیس سینمایی در مراغه آغاز می‌شود.

شهرستان مراغه با ۲۶۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع است.