دعای خیر خانواده‌هایی که صاحب خانه می‌شوند پشت سر شماس
دعای خیر خانواده‌هایی که صاحب خانه می‌شوند پشت سر شماس
فرمانده هوانیروز کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از مجتمع مسکونی در حال ساخت ایران سهند تبریز دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات ؛ فرمانده هوانیروز کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از مجتمع مسکونی در حال ساخت ایران سهند تبریز دیدن کردند.

در این دیدار سردار سرطیپ دوم قاسم خاموشی ضمن بازدید از پیشرفت فیزیکی ۵/۵ درصدی پروژه، از همکاری تعاونی مسکن بهسازان ماندگار سیمرغ – تعاونی مسکن کارکنان هوانیروز تبریز – با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب ابراز خرسندی کردند.
سردار خاموشی در ادامه خطاب به مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب افزودند: در این اوضاع اقتصادی که صاحب خانه شدن خانواده‌های حقوق‌بگیر سخت است با زحمات مهندس شکری و همکاران‌تان می‌توانید خانواده‌ها را صاحب خانه کنید که این بسیار ارزشمند است و حتما عاقبت بخیری شما و خانواده‌های محترم‌تان را در پی خواهد داشت و بالاتر از این عبادتی نیست.
همچنین در این دیدار، طی جلسه‌ای که با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، مدیرعامل، معاونین و مدیران فنی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، جمعی از فرماندهان هوانیروز تبریز و مسئولان تعاونی مسکن کارکنان هوانیروز تبریز برگزار شد، مهندس شکری، مراحل پیشرفت پروژه و فرایندهای اجرایی آن را به اطلاع فرمانده محترم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران رساند.
مهندس شکری نیز در ادامه این بازدید با اشاره به همراهی‌ها و همگامی‌های بی‌دریغ پرسنل هوانیروز تبریز در قالب تعاونی مسکن این نیرو با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در روند ساخت پروژه ایران سهند افزود: به امید خدا این پروژه یکی از پروژه‌های خوب و با کیفیتی خواهد بود که اکنون در شرکت در دست ساخت است و تلاش کرده‌ایم که کار را با سرعت قابل قبولی پیش ببریم. ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم اما در نهایت محتاج دعای خیر شما و خانواده‌هایی هستیم که در این مجتمع ساکن می‌شوند.
شایان ذکر است که پروژه مجتمع مسکونی ایران تبریز، یکی از پروژه‌های با کیفیت در حوزه نهضت ملی مسکن است که در سه فاز، شامل ۵۲۵ واحد مسکونی، ۱۱ واحد تجاری و ۸ واحد خدماتی در قالب ۹ بلوک ۱۱ طبقه‌ای در شهرک جدید سهند تبریز، توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در حال احداث است.

 

انتهای پیام/