دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است
دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی خواستار توجه جدی فرماندهان به برنامه طرح اعتلای بسیج شد و تاکید کرد: طرح اعتلای بسیج باید اولویت برنامه های بسیج باشد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، عابدین خرم در جمع فرماندهان پایگاه ها و نواحی استان، برنامه‌هایی همچون محرومیت‌زدایی، همگام با کشاورز، طرح بهنام […]

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی خواستار توجه جدی فرماندهان به برنامه طرح اعتلای بسیج شد و تاکید کرد: طرح اعتلای بسیج باید اولویت برنامه های بسیج باشد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، عابدین خرم در جمع فرماندهان پایگاه ها و نواحی استان، برنامه‌هایی همچون محرومیت‌زدایی، همگام با کشاورز، طرح بهنام محمدی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، گشت بسیج محله محور و … را از اهم برنامه‌های طرح اعتلای بسیج برشمرد.

وی با بیان اینکه مبنای اجرای برنامه‌های بسیج همان مبنایی است که امام راحل هنگام تاسیس این تشکل آن را بنا نهاد و اکنون رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید دارند، اظهارداشت: برنامه ها در اساس همان برنامه‌هاست و در برخی موارد شیوه اجرای آنها تغییر یافته است.

سردار خرم در ادامه توجه به بحث طرح صالحین را از دیگر اولویت‌های برنامه‌های بسیج در تربیت نیروهای انقلابی و حفظ و تقویت آنها عنوان و به آن تاکید کرد.

وی توجه فرماندهان بسیج به مسائل روز و تهدیدات سیاسی را از دیگر اولویت‌های بسیج برای روشنگری جامعه خواند و افزود: باید بسیجیان آگاه به مسائل روز باشند تا بتوانند در روشنگری جامعه نقش‌آفرین کنند.

خرم توجه جدی فرماندهان به مباحث فرهنگی و هجمه شدید دشمن در این خصوص را یادآور شد و گفت: امروز دشمن از این رهگذر به خصوص در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم به خصوص جوانان و ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند تا بتوانند جنگ فرهنگی، رسانه‌ای خود را اجرا کنند.

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی منویات رهبر فرزانه انقلاب را در مباحث مختلف چراغ راه عنوان و بیان کرد: معظم له در همه بیانات خود مسیر حرکت را ترسیم و با تحلیل های خود از وقایع و جریان های مختلف آنچه را که باید بدانیم بیان می کنند بنابراین بسیجیان باید سخنان ایشان را قطب نمای حرکت خود قرار دهند.

 سردار خرم به اهمیت فعالیت بسیجیان در مساجد تاکید و خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان پایگاع فکری و عبادی مسلمانان به شمار می‌رود و امام خمینی(ره) زمانی که فرمان شکل گیری بسیج را صادر کردند به ایجاد پایگاه ها در مساجد تاکید داشتند، بنابراین باید فعالیت‌های بسیجیان در مساجد بوده و مسجد محور باشد تا بتوانیم نیروهای ارزشی برای آینده انقلاب تربیت کنیم.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به رزمایش محمد رسول الله و حضور جهادی و انقلابی بسیجیان در عرصه خدماتی و رزمایش اقتدار آن، ضمن قدردانی به توجه جدی بسیجیان و ضرورت پرداخت آنها در این عرصه‌ها تاکید کرد و خواستار توجه به نقاط مثبت و کاستی‌های اردوهای جهادی برای خدمات رسانی هرچه بهتر و موثرتر در برنامه‌های آینده شد.