دشمنان امروز جوانان و نوجوانان را هدف قرارداده اند
دشمنان امروز جوانان و نوجوانان را هدف قرارداده اند

[ad_1] مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دشمنان امروز جوانان و نوجوانان را که پرچمداران حفاظت از اسلام و انقلاب هستند هدف قرارداده اند و از این رو لازم است با برنامه ریزی دقیق در مدارس حاضر باشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی پوررادی ظهر امروز در همایش استانی طلایه داران تربیت و اختتامیه […]

[ad_1]


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دشمنان امروز جوانان و نوجوانان را که پرچمداران حفاظت از اسلام و انقلاب هستند هدف قرارداده اند و از این رو لازم است با برنامه ریزی دقیق در مدارس حاضر باشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی پوررادی ظهر امروز در همایش استانی طلایه داران تربیت و اختتامیه اجلاس نماز دانش آموزی استان در تالار معلم تبریز با اشاره حوادث اخیر اظهار کرد: باید بیش از پیش از دانش آموزان عزیزمان در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب محافظت کنیم و این نشاط نوجوانی و جوانی را برای پیشبرد اهداف علمی و اقتصادی حفظ کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: دشمنان امروز جوانان و نوجوانان را که  پرچمداران حفاظت از اسلام و انقلاب هستند هدف قرار داده‌اند و از این رو لازم است با برنامه ریزی دقیق در مدارس حاضر باشیم.

وی به تاثیر معلم و استاد بر شکل گیری شخصیت نوجوان اشاره کرده و افزود: انتخاب معلمان آگاه و با بصیرت برای سیستم تعلیم و تربیت از ضروریات است.

در این همایش از دانش آموزان منتخب اجلاس نماز دانش آموزی و عوامل اجرایی و تاثیر گذار در این اجلاس و همچنین از معلمان، مدیران و سرگروه های فعال در حوزه تربیتی تجلیل شد.

پایان پیام/


[ad_2]