دست دونده تبریزی از مدال کوتاه ماند/ پیرجهان در جایگاه چهارم ایستاد
دست دونده تبریزی از مدال کوتاه ماند/ پیرجهان در جایگاه چهارم ایستاد

دونده ملی‌پوش تبریزی در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی کشورهای اسلامی تا یک قدمی سکو پیش رفت، اما دستش به مدال نرسید. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌و‌میدانی پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، مهدی پیرجهان در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع در جایگاه چهارم قرار گرفت و به […]



دونده ملی‌پوش تبریزی در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی کشورهای اسلامی تا یک قدمی سکو پیش رفت، اما دستش به مدال نرسید.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌و‌میدانی پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، مهدی پیرجهان در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

مهدی پیرجهان با زمان ۴۹.۳۵ ثانیه و علیرغم اینکه بهترین رکورد خود در سال ۱۴۰۱ را ثبت کرد، در جایگاه چهارم ایستاد و در یک قدمی سکو از کسب مدال بازماند، پیرجهان در دور مقدماتی هم زمان ۵۰.۵۸ ثانیه را به ثبت رسانیده بود.

در این ماده، دوندگان کشورهای قطر، ترکیه و الجزایر به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفته و مدال‌های طلا، نقره و برنز را بر گردن آویختند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷