دستگیر سردار قلابی حفاظت اطلاعات
دستگیر سردار قلابی حفاظت اطلاعات

خبرگزاری میزان – فردی که با جعل عنوان سردار حفاظت اطلاعات سپاه به کارچاق‌کنی در ادارات و دستگاه‌ها می‌پرداخت، دستگیر و بازداشت شد. دادستان نظامی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: این شخص در تماس با ادارات دولتی و غیردولتی خود را سردار نجفی از حفاظت اطلاعات سپاه معرفی و از این طریق سعی […]

خبرگزاری میزان – فردی که با جعل عنوان سردار حفاظت اطلاعات سپاه به کارچاق‌کنی در ادارات و دستگاه‌ها می‌پرداخت، دستگیر و بازداشت شد.

دادستان نظامی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: این شخص در تماس با ادارات دولتی و غیردولتی خود را سردار نجفی از حفاظت اطلاعات سپاه معرفی و از این طریق سعی می‌کرد برای خود و نزدیکانش تسهیلات و امتیازاتی فراهم نماید.

رحیمی درباره نحوه دستگیری متهم گفت: وی در اردیبهشت سال جاری با اداره کل راه و شهرسازی استان تماس گرفته و با عنوان جعلی سردار نجفی از مقامات حفاظت اطلاعات سپاه، درخواست ملاقات با مدیرکل برای پیگیری نامه‌ای را می‌نماید.

این مقام قضایی گفت: با گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، موضوع در دست بررسی دادسرای نظامی و حفاظت اطلاعات سپاه کربلا قرار گرفت.

رحیمی گفت: به دنبال شناسایی و دستگیری این فرد، در تحقیقات بعمل آمده این بار خود را نیروی حفاظت انصارالمهدی (عج) معرفی و بدون ارائه کارت شناسایی آدرس منزلی را در تهران برای آوردن مدارک شناسایی معرفی می‌کند.

وی افزود: با بررسی‌ها به عمل آمده مشخص شد که این آدرس جعلی است و متهم به دلیل عدم همکاری و قصد فریب با قرار تأمین مناسب روانه بازداشتگاه شد.

رحیمی گفت: تحقیقات تکمیلی نشان داد که نامبرده، مدتی به صورت پیمانی در سپاه مشغول خدمت بوده و در سال ۱۳۸۶ منفک شده و ارتباط استخدامی با سپاه ندارد لذا پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/