دستگیری ۴۸ سارق و مالخر در آذربایجان شرقی
دستگیری ۴۸ سارق و مالخر در آذربایجان شرقی

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری ۴۸ سارق و مالخر در هفتمین روز از طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم خبر داد و گفت: در این زمینه ۸۳ فقره سرقت کشف شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران انجام گشت‌زنی‌های […]

[ad_1]


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری ۴۸ سارق و مالخر در هفتمین روز از طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم خبر داد و گفت: در این زمینه ۸۳ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی را از جمله اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: همراهی و همکاری سازمان‌ها و مردم و آموزش و آگاهسازی شهروندان نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری در جلوگیری از جرایم به ویژه وقوع سرقت دارد.

وی گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در هفتمین روز از اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۴۲ سارق و ۶ نفر مالخر در آذربایجان شرقی دستگیر شد، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۴۳ فقره سرقت مهم و ۴۰ فقره سرقت خرد اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

محمودی همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

پایان پیام/


[ad_2]