دستگیری ۲ عامل حفاری غیرمجاز در شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی
دستگیری ۲ عامل حفاری غیرمجاز در شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی

به گزارش قلم پرس از بستان آباد، کاظم داداشی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منزلی مسکونی، طی عملیاتی جامع توسط نیروهای یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل موردنظر، از ادامه حفاری جلوگیری کرد. فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی […]

به گزارش قلم پرس از بستان آباد، کاظم داداشی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منزلی مسکونی، طی عملیاتی جامع توسط نیروهای یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل موردنظر، از ادامه حفاری جلوگیری کرد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی انجام شد، دو عامل حفاری غیرمجاز در خانه‌ای شخصی واقع در روستای الخلج از توابع شهرستان بستان‌آباد دستگیر و ابزارآلات حفاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

داداشی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، اطلاع دهند.

انتهای پیام/