دستگیری پدرسنگدل کودک آزار مرندی در تهران
دستگیری پدرسنگدل کودک آزار مرندی در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: پدر سنگدل مرندی که پس از ضرب و جرح فرزند خردسالش و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس مرند در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد. به گزارش قلم پرس، کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ضرب و جرح […]

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: پدر سنگدل مرندی که پس از ضرب و جرح فرزند خردسالش و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس مرند در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.

به گزارش قلم پرس، کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ضرب و جرح دختر بچه ۳ ساله اش از سوی همسرش و نیز انتشار تصاویر آن در شبکه های مجازی، بلافاصله این موضوع، در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان مرند  قرار گرفت.

وی به طلاق مادر این کودک از همسرش و نیز اختلافات خانوادگی آن اشاره و بیان کرد: با تلاش کارآگاهان درکمترین زمان،  کودک خردسال پیدا و با دستور قضائی به اداره بهزیستی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به متواری بودن پدر سنگدل، گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های موجود موفق شدند مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم، وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطر نشان کرد: مادر این کودک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تکذیب کلیه مطالبی که از وی در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده به خاطر رسیدگی سریع و به موقع پرونده و بازگرداندن کودک خردسالش از اقدامات پلیس و مقامات قضائی شهرستان مرند تشکر و قدردانی کرد.

دهقان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان مرند با پلیس، اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه جرم ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.