دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت  در تبریز
دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت  در تبریز

[ad_1] جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت که در درگیری و نزاع یک جوان را به قتل رسانده بود، خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری در یکی از پارک‌های شهر تبریز […]

[ad_1]


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت که در درگیری و نزاع یک جوان را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری در یکی از پارک‌های شهر تبریز و به قتل رسیدن جوان ۲۸ ساله، ماموران  کلانتری ۲۵ کندرود در محل حضور یافته و نسبت به بررسی صحنه جرم اقدام کردند. 

وی  افزود: ماموران با بررسی دلایل و مدارک حاصله از صحنه جرم نسبت به شناسایی قاتل اقدام و در عملیات ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت متهم اصلی دستگیر شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحقیقات به عمل آمده از قاتل و ضمن اعتراف به قتل علت آن را اختلافات شخصی بیان کرد و گفت: پس از بازسازی صحنه قتل و اخذ اظهارات سایر افراد حاضر در صحنه، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/س


[ad_2]