دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در تبریز
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در تبریز

[ad_1] فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در محل درگیری دستگیر شدند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه‌ای […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در محل درگیری دستگیر شدند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر تبریز چند نفر از اراذل و اوباش در حال درگیری و زد و خورد هستند.

وی افزود: با حضور مقتدرانه ماموران کلانتری ۲۱ و یگان امداد در حالی که اراذل و اوباش با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت در انظار عمومی می‌کردند، ۶ نفر از عاملان اصلی این نزاع در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و در محل درگیری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی به تمرد متهمان از ماموران انتظامی نیز اشاره و تصریح کرد: متهمان که قصد فرار با خودروی سواری را داشتند با اقتدار پلیس دستگیر و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ دلالت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش جامعه بدانند که بی‌تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س


[ad_2]