دستگیری عاملان شهادت دو محیط بان در زنجان
دستگیری عاملان شهادت دو محیط بان در زنجان

حجت الاسلام والمسلمین کرمی در گفتگو با میزان گفت: متاسفانه شب گذشته دو محیط بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افرادی با سلاح کلاشینکف به ضرب گلوله به شهادت رسیدند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در ادامه افزود: پس از اطلاع از این موضوع اقدامات لازم […]

حجت الاسلام والمسلمین کرمی در گفتگو با میزان گفت: متاسفانه شب گذشته دو محیط بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افرادی با سلاح کلاشینکف به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در ادامه افزود: پس از اطلاع از این موضوع اقدامات لازم و فنی با سرعت برای بازداشت این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این افراد در این منطقه حفاظت شده در حال شکار بودند که با محیط بانان درگیر می‌شوند، افزود: متاسفانه در این درگیری این دو محیط بان به شکل ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسیدند.

کرمی ادامه داد: با بررسی و پیگیری‌هایی که بلافاصله پس از وقوع این جنایت صورت گرفت یکی از عوامل اصلی به سرعت دستگیر شد و از خانه این فرد یک لاشه آهو شکار شده نیز کشف گردید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شب گذشته دو ماشین نیسان و پژو از این افراد کشف شده است ادامه داد: عامل اصلی دوم نیز امروز پس از فرار به یکی از استان‌های مجاور مورد شناسایی و با اعطای نیابت فوری به مرجع مربوطه دستگیر شده است. این فرد که قصد درگیری با ماموران وفرار نیز داشته است با اقدامات فنی و اطلاعاتی در شهر میانه بازداشت گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان افزود: از منزل فرد دوم ۳ اسلحه شکاری و همچنین دستگاه پرکردن فشنگ کشف شده است که نشان از حرفه‌ای بودن این افراد در زمینه اقدامات غیر قانونی می‌دهد.

حجت الاسلام کرمی تاکید کرد: با توجه به اقرار مرتکبین به جنایت ارتکابی مراحل قانونی در دست اقدام وتحقیقات تکمیلی برای شناسایی وبازداشت دیگر افراد دخیل در این پرونده با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/