دستگیری ضارب اصلی حادثه درگیری در یکی از روستا‌های گرگان
دستگیری ضارب اصلی حادثه درگیری در یکی از روستا‌های گرگان

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری ضارب تبر به دست با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خبر داد و عنوان کرد: ضارب اصلی حادثه حمله به اعضای یک خانواده در یکی از روستا‌های گرگان بامداد امروز دستگیر شد. دادستان عمومی و […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری ضارب تبر به دست با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خبر داد و عنوان کرد: ضارب اصلی حادثه حمله به اعضای یک خانواده در یکی از روستا‌های گرگان بامداد امروز دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: این فرد سومین متهم، حادثه دلخراش روز جمله ۲۴ اردیبهشت در یکی از روستا‌های گرگان است که ساعتی پیش با رصد اطلاعاتی پلیس در یکی از شهر‌های نزدیک گرگان دستگیر شد و فعلا بازداشت است.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه سایر متهمان نیز شب گذشته دستگیر شده بودند، گفت: دو متهم دیگر این حادثه هم که قبلا دستگیر شده بودند دیروز با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکز استان گلستان، بازجویی و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار فعلا روانه زندان شدند.

انتهای پیام/