دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی
نیروهای یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، طی عملیات گشت و کنترل شبانه‌روزی تعدادی شکارچی غیرمجاز را در شهرستان‌های سطح استان آذربایجان‌شرقی دستگیر کردند.

به گزارش قلم پرس، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان آذربایجان.شرقی روز گذشته موفق به دستگیری تعدادی از متخلفان صید و شکار شدند که گزارشات واصله از عملیات‌های دستگیری به شرح زیر است:

دستگیری شکارچی در سد  امند تبریز

مرتضی نعمت‌پور، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت:  یک نفر متخلف شکار در سد امند تبریز توسط یگان حفاظت محیط زیست دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری دولول کشف و ضبط  سپس بعد از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی شد.

دستگیری شکارچی غیرمجاز در ورزقان

بهنام ناصر عصر، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ورزقان با حضور در این عملیات بیان داشت: روز گذشته  طی گزارش همیاران محترم حفاظت محیط زیست یک نفر شکارچی غیرمجاز در شکارگاه‌های روستای گال در حال شکار بود که نیروهای  واکنش سریع محیط زیست  به محل مذکور مراجع و شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

وی ادامه داد:  از نامبرده یک قبضه اسلحه غیرمجاز (قاچاق) کشف و ضبط و پرونده متخلف برای تعیین تکلیف به مقام محترم قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورزقان تصریح کرد: یگان حفاظت این اداره طبق ضوابط زیست‌محیطی و وظیفه ذاتی جهت حفاظت از انفال عمومی با هیچ کس تعارف ندارد.

انتهای پیام/