دستگیری شرور مسلح در جلفا
دستگیری شرور مسلح در جلفا

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شرور مسلح در این شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از جلفا، عادل ولی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی خبری در خصوص حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات غیرمجاز توسط یک شرور به پلیس امنیت عمومی شهرستان اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور […]



فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شرور مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از جلفا، عادل ولی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی خبری در خصوص حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات غیرمجاز توسط یک شرور به پلیس امنیت عمومی شهرستان اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از ماموران این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: با انجام رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی به کشف یک قبضه سلاح کمری جنگی با مهمات مربوطه و تعدادی سلاح سرد غیرمجاز از مخفیگاه متهم اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های تکمیلی به دست آمده، متهم سابقه‌دار بوده و سابق بر این تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است. 

ولی‌زاده  تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد.

انتهای پیام/س