دستگیری سارق لاستیک ۵۰ خودرو در تبریز
دستگیری سارق لاستیک ۵۰ خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق لاستیک خودرو و دو نفر مالخر خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های مشابه لاستیک خودروهای سواری در یکی از محله‌های تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس […]



فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق لاستیک خودرو و دو نفر مالخر خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های مشابه لاستیک خودروهای سواری در یکی از محله‌های تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: شهروندی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و افزود: در حال رفتن به مسجد محل برای خواندن نماز صبح می باشم و فردی در حال باز کردن لاستیک‌های یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ است.

وی ادامه داد: واحد گشت کلانتری به سرعت به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده می کند که مردی در حال بازکردن لاستیک چرخ های سمند سفید رنگ، مشاهده کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۳ تبریز در یک عملیات پلیسی متهم را که سعی می کرد با سر و صدا راه فراری برای خود پیدا کند، دستگیر کردند.

الهوردیان ابراز داشت: در بازرسی از خودروی این شخص انواع آچار و ابزار مخصوص باز کردن لاستیک خودروهای گوناگون و ۹ حلقه لاستیک سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از بازجویی اولیه به ۵۰ فقره سرقت لاستیک از خودروهای دنا، پراید و سمند اعتراف کرد، افزود: سارق اعتراف کرد که لاستیک های سرقتی را از طریق سایت‌های فضای مجازی به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه سارق و دو مالخر با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شدند، گفت:از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس عمل و خودروهای خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنند.

پایان پیام/۶۰۰۲۷