دستگیری باند سارقان مسلح در تبریز
دستگیری باند سارقان مسلح در تبریز

[ad_1] جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند ۴ نفره سارقان مسلح و کشف اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار “علی محمدی” ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت […]

[ad_1]


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند ۴ نفره سارقان مسلح و کشف اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار “علی محمدی” ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مسلحانه وانت نیسان حامل خشکبار در یکی از اتوبان‌های تبریز موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با جمع‌بندی سرنخ‌های جمع‌آوری شده و تحلیل اطلاعات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ۴ نفر سارق مسلح در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد ۲ قبضه کلت جنگی به همراه تعدادی فشنگ و اموال مسروقه که مقدار ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مغز گردو بود، کشف شد.

سردار “محمدی” تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در تحقیقات بعمل آمده ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه با طرح و نقشه قبلی محل اختفا خودرو و بار مسروقه را که طبق اعلام کارشناسان ۷ میلیارد ریال ارزش داشت را کشف و تحویل مالباخته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس با قاطعیت تمام با افراد مخل نظم و امنیت عمومی، قانونی و سخت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]