دستگیری اعضای باند سارقان با ۵۷ فقره سرقت در تبریز
دستگیری اعضای باند سارقان با ۵۷ فقره سرقت در تبریز

به گزارش قلم پرس، سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد کابل‌های مخابراتی در شهر تبریز موضوع به لحاظ حساسیت و ایجاد نارضایتی عمومی شهروندان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی در ادامه افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، رصد […]

به گزارش قلم پرس، سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد کابل‌های مخابراتی در شهر تبریز موضوع به لحاظ حساسیت و ایجاد نارضایتی عمومی شهروندان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی، با تلاش شبانه‌روزی پنج نفر از سارقین را شناسایی و با اخذ مجوزهای لازم قضایی متهمان را در عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حین ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۵۷ فقره سرقت سیم کابل مخابراتی از مناطق مختلف تبریز اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار عبدی تاکید کرد: در این راستا سه نفر مالخر نیز دستگیر و به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.