دستگیری آدم‌ربایان در ملکان
دستگیری آدم‌ربایان در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از آدم‌ربایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از ملکان، علی ریحانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم‌ربایی به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.  وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یکی از […]



فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از آدم‌ربایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از ملکان، علی ریحانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم‌ربایی به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یکی از شهروندان در حال رانندگی بوده که دو نفر ناشناس اقدام به ربودن نامبرده و پس از ضرب و شتم او را در یکی از نقاط شهر مخفی کرده بودند. 

ریحانی تصریح کرد: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شناسایی متهمان را در کمتر از ۸ ساعت آدم ربایان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند و فرد ربوده شده آزاد شد. 

این مقام انتظامی گفت: متهمان انگیزه خود از این اقدام را اختلاف حساب عنوان کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی دست یافته که مجرمان و اخلالگران در نظم و امنیت کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/س