دستوری برای لغو واگذاری کشت و صنعت مغان نرسیده است
دستوری برای لغو واگذاری کشت و صنعت مغان نرسیده است

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد احتمال لغو واگذاری کشت و صنعت مغان گفت: تاکنون هیچ سندی مبنی بر عدم اهلیت و یا پیدا شدن بدهی بانکی سهامداران فروشگاه رفاه به عنوان خریدار کشت و صنعت مغان پیدا نشده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی […]

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد احتمال لغو واگذاری کشت و صنعت مغان گفت: تاکنون هیچ سندی مبنی بر عدم اهلیت و یا پیدا شدن بدهی بانکی سهامداران فروشگاه رفاه به عنوان خریدار کشت و صنعت مغان پیدا نشده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پیرامون موضوع کشت و صنعت دشت مغان به فروشگاه رفاه، تاکنون هیچ دستوری از سوی دادستانی مبنی بر لغو این واگذاری به سازمان خصوصی‌سازی نرسیده یا لااقل از آن اطلاعی ندارم.

وی گفت: دادستان اردبیل نیز از اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دارایی همواره استقبال کرده و بارها سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرده، پیرامون اهلیت و یا بدهی بانکی خریداران دشت مغان چنانچه سندی پیدا شود، بلافاصله آن را اعلام کرد تا مانع از واگذاری آن به بخش خصوصی شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: در گفت‌وگویی با منتظری، دادستان کل کشور نیز در فرایند واگذاری دشت مغان فرصت دو هفته‌ای جهت تکمیل بررسی‌ها درخواست شد، اما تا این لحظه و تاکنون هیچ سندی مبنی بر عدم اهلیت و یا پیدا شدن بدهی بانکی سهامداران فروشگاه رفاه به عنوان خریداران دشت مغان پیدا نشده است. این در حالی است که هر زمان که ورقه‌ای از سهام اشخاص دارای بدهی بانکی که در فروشگاه رفاه حضور دارند یافت شود، موضوع لغو واگذاری بررسی می‌شود.

*مهلت واگذاری حفاری شمال برای یک تهاتر

پوری حسینی در مورد دلیل عدم واگذاری سهام حفاری شمال در بورس گفت: رئیس بنیاد مستضعفان فرصتی دو ماهه را از سازمان خصوصی‌سازی برای توقف این واگذاری درخواست کرده که برای تهاتر بدهی‌ها از این فرصت استفاده کند. بر این اساس واگذاری این دارایی متوقف شده است.