دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مهمترین وظیفه و تکلیف دستگاههای اجرایی
دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مهمترین وظیفه و تکلیف دستگاههای اجرایی

فرماندار تبریز: بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مهمترین وظیفه و تکلیف دستگاههای اجرایی است به گزارش  قلم پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جلسه تبیین برنامه ها، برنامه ریزی و هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بعدازظهر چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور اعضای شورای اداری شهرستان تبریز به ریاست مهندس راستگو در […]

فرماندار تبریز: بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مهمترین وظیفه و تکلیف دستگاههای اجرایی است

به گزارش  قلم پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جلسه تبیین برنامه ها، برنامه ریزی و هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بعدازظهر چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور اعضای شورای اداری شهرستان تبریز به ریاست مهندس راستگو در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار تبریز با اشاره به تلاش دشمنان نظام که با خیال واهی در صدد برهم زدن و کمرنگ جلوه دادن چهلمین سالگرد انقلاب هستند، اظهار داشت: دهه فجر امسال از اهمیت فوق العاده ای از بعد فشارهای خارجی دارد و دشمن می خواهد با تزریق ناامیدی به مردم، عملکرد ۴۰ ساله مسئولین نظام را ضعیف نشان دهند.
وی تصریح کرد: برای مقابله با این شرایط بایستی مسئولین نظام در کنار مردم دهه فجر امسال را باشکوه تر از سالهای قبل برگزار کنند.
وی همچنین بر انعکاس عملکرد و اقدامات مهم دستگاهها تاکید کرد و افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تکلیف و وظیفه تمامی دستگاههای اجرایی است و باید عملکرد ۴۰ ساله ادارات قبل از دهه فجر تهیه و منتشر شود.
مهندس راستگو برگزاری نمایشگاه متمرکز دستاوردهای انقلاب را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان شد: دستگاههای اجرایی در کنار برنامه های درون سازمانی خود، می توانند با همفکری به صورت مشترک نسبت به برگزاری جشن ها و همایش ها، دهه فجر امسال را متفاوت و باشکوه تر برگزار کنند.
فرماندار تبریز از روسای ادارات شهرستان خواست تا برای تشریح مناسب عملکرد دستگاه خود با اصحاب رسانه نشست های خبری برگزار کنند.
در این جلسه اعضای حاضر نسبت به ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هر چه باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطالبی را عنوان کردند.