در فتنه جدید به‌دنبال فاصله طبقاتی هستند/اعتراض‌ها به عملکرد نادرست برخی‌هاست
در فتنه جدید به‌دنبال فاصله طبقاتی هستند/اعتراض‌ها به عملکرد نادرست برخی‌هاست

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه اگر در سال ۸۸ فتنه شکل نمی‌گرفت ما امروز میلیون‌ها بیکار نداشتیم، گفت: مردم ایران شهدای خود را فراموش نمی‌کنند و اگر اعتراضی هم باشد به عملکرد نادرست برخی‌هاست. حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در همایش ۹ دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت […]

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه اگر در سال ۸۸ فتنه شکل نمی‌گرفت ما امروز میلیون‌ها بیکار نداشتیم، گفت: مردم ایران شهدای خود را فراموش نمی‌کنند و اگر اعتراضی هم باشد به عملکرد نادرست برخی‌هاست.

حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در همایش ۹ دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار داشت: ۹ دی جزو ایام‌الله است و مخصوصاً وقتی مراسم ۹ دی در تبریز برگزار شود، صدای محکم انقلاب و عاشورا از تبریز به همه شهرهای کشور خواهد رسید.

وی با بیان اینکه می‌خواهم از منظر دیگری به ۹ دی نگاه کنیم،گفت: در قرن ششم میلادی و زمانی که پیامبر اکرم(ص) با وحی الهی و آیات الهی،حرکت انقلابی بزرگ و بزرگ‌ترین انقلاب هستی را آغاز کردند، اولین کسانی که به این پیام واکنش نشان داد، غرب و اروپا بود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: اروپا و غرب امروز به وحی الهی و آیات الهی حیرت‌زده نگاه می‌کنند و از همان زمان همه چیز را زیرنظر داشتند، تحول بزرگی که قرار  است در عالم هستی ایجاد شود را ادامه دادند و هرقدر جلوتر رفتند تاثیر آیات الهی را در مردم را بیشتر دیدند و حساسیت آنها نیز زیاد شد.

وی با اشاره به اینکه علم مستشرق در همه علوم بروز داشت، گفت: استشراق و قرآن از قرن ۶ شروع شد به طوریکه تحول عظیم قرآنی را در مردم احساس کردند و جزو کسانی بودند که پیشتاز در ترجمه قرآن شدند، اروپایی‌ها با ترجمه و تفسیر قرآن  کار گسترده‌ای در زمینه قرآن صورت دادند.

حاجی‌بابایی بیان داشت: تعداد زیادی از اندیشمندان غربی مسلمان شدند ولی برخی دیگر قرآن را به‌گونه‌ای تفسیر کردند که هیچ ضرری برای غرب نداشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید به اینکه غربی‌ها همه راه‌های نفوذ به اسلام را امتحان کردند، ادامه داد: نوشتن کتاب در خصوص قرآن، تحریف احادیث، ارائه احادیث غیرولایی و استفاده از ابزار سخن و استعمار کشورهای اسلامی از جملع کارهایی بود که در پیش گرفتند تا اسلام را از بین ببرند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: غربی‌ها روشی‌هایی را در اندولس به کار گرفتند و در ادامه آزادیخواهانی که امروز از دمکراسی سخن می‌گویند، باعث شدند اندلسی که مرکز تمدن اسلامی ان روز بود، به اسپانیای امروز تبدیل شود.

وی با تاکید به اینکه برخی‌ در غرب با وجود موفقیت در عرصه اسلام حتی دایره‌المعارف نوشته بودند ولی در آن سطری از حضرت علی(ع) و اهل بیت وجود نداشت، گفت: آنها خوب اسلام ناب محمدی را شناخته بودند و هراس از اقتدار آن داشتند.

حاجی‌بابایی، دوران شکوفایی اسلام در ایران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: وقتی انقلاب شد این تغییرات بود که امام به گورپاچوف نامه نوشتند، شوروی سابق، آمریکا و غربی‌ها کنار هم نشستند تا حرکت اندلس را طی کنند و با راه‌انداختن جنگی تحمیلی می‌خواستند که مردم دست از ایمان، اعتقاد و آرمان‌ها کشیده و به قبل بازگردند.

وی ادامه داد: فرق مردم ایران با دیگران این بود که آنها همانند اندلس تسلیم نشدند بلکه در مقابل آنها ایستاده و در نهایت  پیروز شدند.

نماینده مردم همدان در مجلس  بیان کرد: فرق بین آنچه که در ایران اسلامی اتفاق افتاد، وجود رهبری مدیر و مدبر بود که توانست از انقلاب محافظت کند.

حاجی‌بابایی ابراز کرد: ۹ دی برگ زرینی در تاریخ کشور است و اینکه امام و مقام معظم رهبری مدام تاکید داشته و دارند  حکومت آمریکا نمی‌تواند اندیشه‌های اسلامی ایران را نابود کند را باید پذیرفت.

وی افزود: در سخنان مقام معظم رهبری آمده است که فرقی بین ترامپ و اوباما نیست زیرا ترامپ نسخه دیگری از اوباما است که در هشت سال گذشته، اوباما نیاز بود و الآن ترامپ نیاز است.

این نماینده مجلس اذعان داشت: دوران اوباما قراردادهایی نوشته شد تا از ایران امتیاز گرفته شود و امروز آمریکا نیاز دارد از همه تفاهم‌نامه‌ها و خطوط قرمز عبور کند.

وی افزود: ترامپ توسط هیات حاکمه و پشت پرده‌نشینان مدیریت می‌شود و فرقی برای ایران بین اوباما و ترامپ وجود ندارد.

حاجی‌بابایی با تاکید به اینکه مقام معظم رهبری مردمی‌ترین فرد کشور است، یادآور شد: امروز قصد ندارم سر سوزنی از جناحی حمایت کرده یا در مقابل کسی را بکوبم بلکه باید کاری کنیم که به‌نفع انقلاب، رهبری، اصولگرا، اصلاح طلب‌ها و همه جناح‌ها در راستای حفظ انقلاب باشد.

نماینده مردم همدان خاطرنشان کرد: یکی از نکات اساسی که باید مدنظر باشد، باید توجه به حرکت مردم در ۹ دی باشد که با شکل‌گیری آن،در قله‌ای قرار گرفتیم که در هیچ دوره‌ای قرار نگرفته بودیم و باید قدر مردم را بدانیم.

وی با تاکید به حرکت شهید حججی‌ها تصریح کرد: در این کشور برای حفظ انقلاب میلیون‌ها شهید حججی وجود دارند که برای این انقلاب از جان و مال خود گذشته‌اند.

حاجی‌بابایی با ابراز اینکه انقلاب تولیدات بزرگ و عظیمی داشته است، گفت: در انتخابات ۸۸ که بیش از ۴۰ میلیون نفر در انتخابات حضور پیدا کردند، سکوت خبری در سراسر جهان حکمفرما بود زیرا مردم در سال ۸۸ با وجود مشکلات اقتصادی گامی برداشتند که برای همیشه مشکلات اقتصادی از بین برود و این موضوع باعث شد که دنیا شوکه شود ولی به محض کلید خوردن اولین جرقه فتنه، تمام دنیا به میدان آمدند و سر و صدا کردند.

وی اذعان داشت: اگر در سال ۸۸ فتنه شکل نمی‌گرفت ما امروز میلیون‌ها بیکار نداشتیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه اخیراً سخنرانی از سرکرده منافقان پخش شد که اعلام کرد که شعار «رای من کو» را در فتنه تبدیل به «مرگ بر اصل ولایت فقیه» کرده بودند،گفت: این منافقان یک گروه از گروه‌های عملیاتی بودند زیرا وقتی امواج بالا رفت، مدیریت از دست خارج شد.

وی متذکر شد: در فتنه افرادی داشتیم که مقبولیت عمومی داشتند ولی تحت نفوذ قرار گرفتند و دست به خیانت زدند و شد آنچه نباید می‌شد.

حاجی‌بابایی بیان داشت: روزی که داعش از جغرافیایی دنیا حذف شد، قطعاً آمریکا به فکر فتنه دیگر بود که نمونه‌اش هم پایتخت قراردادن بیت‌المقدس برای رژیم صهیونیستی است.

نماینده همدان در مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری موضوع فتنه را همواره در نظر دارند و هرگز رها نکرده‌اند، گفت: ایشان می‌دانند که  فتنه در انقلاب ریشه دارد، هر وقت لازم باشد، وجود سم آن را احساس خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: امروز رهبر انقلاب در عین قدرت، مظلوم بوده و منادی وحدت، عدالت‌خواهی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و پرخوری است از این رو  فرق است بین نظام جمهوری اسلامی و عده‌ای که پرخوری می‌کنند.

حاجی‌بابایی متذکر شد: فتنه امروز و فتنه‌های جدید از نوع فتنه‌هایی هستند که می‌خواهند در دل مردم نفود کرده و اقشار ضعیف جامعه که در انقلاب بودند،کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: در فتنه جدید فاصله طبقانی ایجاد می‌شود و رهبر فرزانه انقلاب نیز از این ناراحت هستند، پس باید پرخوریی‌ها که عامل ناراحتی مردم و رهبری می‌شوند، از بین برود البته این پرخوری‌ها در تمام سلیقه‌های سیاسی  وجود دارند.

نماینده مردم همدان ابراز کرد: یک ۹ دی دیگری نیاز است تا در کنار رهبری جلوی افرادی که مانع موفقیت انقلاب است، بایستد.

وی افزود: امروز در تبریز قهرمان، جایی که خون‌ها بسیاری برای انقلاب داده و بصیرت در آن موج می‌زند، حرکت مقابله با پرخوری‌ها آغاز شده و به‌حرکت عظیمی تبدیل شود.

 باید چشم فتنه جدید کور شود 

حاجی‌بابایی تاکید کرد: به تبعیت از سخنان رهبری باید چشم فتنه جدید یعنی اشرافی‌گری، انقلابی‌نمایی، تولید یاس و ناامیدی کور شود.

وی بیان کرد: باید در برابر دشمن احمق که می‌خواهد از حرکت ملت ایران جلوگیری کرده و از موفقیت‌ها سوءاستفاده کند، ایستادگی کنیم.

این نماینده مجلس متذکر شد: موضوع من فرد و جناح خاصی نیست زیرا این دست‌پختی است که همه باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز گام‌هایی برداشته، می‌شود که ناشیانه و ناپخته است،گفت: نمی‌شود در این نظام بی‌عدالتی باشد زیرارسیدگی به مردم سخن و مطالبه رهبری است.

ملت عدالت رهبری و امام راحل را می‌خواهند

حاجی‌بابایی افزود: ما چگونه باید بگوییم مردمی داریم که گرفتار ۴۵ هزار تومان یارانه است ولی در مقابل افرادی نیز هستند که زندگی میلیاردی دارند و از این رو  ملت عدالت رهبری و امام راحل را می‌خواهند.

وی تصریح کرد: ما اشرافی‌گری، بی‌عدالتی، مفاسد و حمایت از فساد را فتنه جدید می‌دانیم زیرا در شأن انقلاب ما نیست که انقلاب شهیدان است.

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید به اینکه ملت ایران خون‌های زیادی داده‌اند تا فتنه‌ها بی‌اثر شوند، افزود: امروز رهبر فرزانه‌ای داریم که قطب‌نمای انقلاب هستند و کسی که بخواهد مقابل این ولی ما بایستد، جلویش خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه در کشوری که مردم انقلاب کردند، میلیون‌ها جوان بیکار هستند،گفت: همه باید براساس عدالت حرکت کنند و توانشان را به‌کار گیرند، حاشیه‌سازی و سخنان انحرافی ممنوع است زیرا امروز یک سخن انقلابی وجود دارد و آن هم این است که با تمام قدرت باید تلاش کنیم تا معیشت مردم درست شود و جوانان سرکار بروند، هر کس جز به راه فکر کند در راه اشتباه است و به فتنه کمک می‌کند.

حاجی‌بابایی با تاکید به اینکه استراتژی امنیت امروز بر پایه نیروی انسانی در کشور استوار است، ادامه داد: کسی که بخواهد عبادت کند ولی عبادتش پشت سر امامت نباشد، عبادت و بصیرت نیست.خیلی‌ها از جمله شمر پشت سر علی(ع)  بودند ولی امام حسین(ع) را شهید کردند.

نماینده مجلس با یادآوری اینکه آمریکا در لبنان و عراق شکست خورده است، گفت: برخی‌ در داخل می‌گویند ما در سوریه چه کار می‌کنیم در حالی که نفهمیدند جنگ اصلی آنها با ایران بود.

وی اذعان داشت: مردم ایران شهدای خود را فراموش نمی‌کنند و اگر اعتراضی هم باشد به عملکرد نادرست برخی‌هاست.

حاجی‌بابایی، اولویت و الزامات مجلس را در مصوبه‌ای دانست که در آن بودجه  قشر مستضعف در فشار قرار نگیرد، افزود: باید دولت سیاست‌هایی را در پیش بگیرد و کارهایی انجام دهد که به افزایش قدرت انقلابیون بیانجامد.

خون شهدا را قربانی مفسده‌ها نکنیم/ افزایش حقوق مدیران و نمایندگان ظلم به مردم است

وی بیان داشت: چرا باید قیمت بنزین را ۵۰ درصد افزایش داد و دلار ۴ هزار تومان شود، باید بپذیریم که یک عده‌ مفسده زیاده‌خوری می‌کنند، باید جلویشان گرفته شود و خون شهدا را قربانی مفسده‌ها نکنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: چه حقوق مجلس در سال ۱۳۹۷، چه سایر مدیران و در کل هیچ مسوولی حق ندارد افزایش حقوقی داشته باشد و  یک ریال نباید به حقوقشان افزوده شود، اگر شد ظلم  به‌حق مردم ایران است.

مدیران و مسؤولان نباید کار  اقتصادی کنند

حاجی‌بابایی ابراز کرد: در انقلاب مسوول شدن، وزیر شدن، وکیل شدن یا رئیس جمهور بودن یعنی تمام قد خدمت به مردم و در کنار مسؤولیت‌ها کار اقتصادی کردن، خیانت بوده و فساد می‌آورد.

وی ابراز کرد: اینکه نماینده و وزیر کارخانه داشته باشد و از خدمت اصلی خود فروگذار شود درست نیست و باید مقابل این کارها بایستیم و فاصله‌ها را بین مردم خیلی کم کنیم.