در اجرای طرح‌ها نباید تنها به دنبال رفع تکلیف باشیم؛ باید کار کنیم
در اجرای طرح‌ها نباید تنها به دنبال رفع تکلیف باشیم؛ باید کار کنیم

فرماندار تبریز گفت:در خصوص اجرای طرح‌ها و مسوولیت‌های محوله تنها نباید به دنبال رفع تکلیف باشیم باید کارکنیم و برنامه‌هایی باکیفیت در مناطق هدف اجرا کنیم. به گزارش قلم پرس، علیار راستگو پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بازآفرینی شهرستان تبریز در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک دستگاه‌های اجرایی در محلات چهارگانه هدف اظهار داشت: از […]

فرماندار تبریز گفت:در خصوص اجرای طرح‌ها و مسوولیت‌های محوله تنها نباید به دنبال رفع تکلیف باشیم باید کارکنیم و برنامه‌هایی باکیفیت در مناطق هدف اجرا کنیم.

به گزارش قلم پرس، علیار راستگو پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بازآفرینی شهرستان تبریز در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک دستگاه‌های اجرایی در محلات چهارگانه هدف اظهار داشت: از جمله مواردی که در این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد بحث تسهیلات ارزان‌قیمت، زمین‌های دولتی که در اختیار شهرداری و توسعه گر قرار می‌گیرد و واحدهای خدمات رسان است.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را در رابطه با محلات هدف ارائه نمایند، افزود: اعتبارات مشخص‌شده در قالب ستاد بازآفرینی شهری در سال ۹۷ تنها در ۴ محله سیلاب ملازینال، ایده لو، خلیل‌آباد، یوسف‌آباد هزینه خواهد شد و از این موضوع خارج از مناطق هدف هزینه‌ای صرف نمی‌شود.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: طرح توانمندسازی یعنی انجام کارهایی که مردم بتوانند از آن به‌خوبی بهره‌مند شوند و در این خصوص ۴ منطقه محروم موردنظر موردتوجه باید باشد.

وی بابیان اینکه منابع برای آموزش و تجهیز ارائه‌شده است، ادامه داد: اما متأسفانه هنوز برای دستگاه‌های اجرایی باید آموزش‌های لازم را ببینند تا بدانند که چه‌کاری باید بکنند.

راستگو تأکید کرد: طرح توانمندسازی فرصتی بزرگ برای شناسایی و نیازسنجی مشاغل موجود در مناطق محروم از طریق خوداظهاری است تا بر اساس این موضوع آموزش‌های لازم ارائه شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح و مسوولیت های محوله تنها نباید به دنبال رفع تکلیف باشیم باید کارکنیم و برنامه‌هایی باکیفیت در مناطق هدف اجرا کنیم.