درخواست تخفیف مالیاتی برای اصناف به دلیل کرونا
درخواست تخفیف مالیاتی برای اصناف به دلیل کرونا

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به برگزاری با نشست با اعضای اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های تبریز، اظهار کرد: در این نشست مشکلات اصناف و بازاریان تبریز پیگیری شد. نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست ضمن شنیدن مشکلات متعدد اصناف و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به برگزاری با نشست با اعضای اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های تبریز، اظهار کرد: در این نشست مشکلات اصناف و بازاریان تبریز پیگیری شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست ضمن شنیدن مشکلات متعدد اصناف و بازاریان تبریز در تماس‌هایی تلفنی با وزیر اقتصاد و دارایی خواهان تخفیف در مالیات سال ۱۴۰۰ به دلیل کرونا شدند.

وی اضافه کرد: در تماس با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعطای یارانه دولتی به برخی از اصناف پیگیری شد که قول رسیدگی از جانب وزیر اعطا شد.

منادی سفیدان یادآور شد: همچنین در تماس تلفنی با روسای بانک مرکزی و بانک ملی خواستار رفع مشکل سامانه چک صیاد و خواستار رفع مشکلات تعزیراتی اصناف تبریز از وزرای دادگستری و اقتصاد شدند.

وی ادامه داد: در این دیدار معاون اتاق اصناف تبریز و تعدادی از روسای اصناف بزرگ تبریز حضور داشتند و به بیان نکته نظرات و مشکلات اصناف و بازاریان تبریز پرداختند.

انتهای پیام/