درخشش کشتی‌گیران تبریزی در المپیک ناشنوایان برزیل
درخشش کشتی‌گیران تبریزی در المپیک ناشنوایان برزیل

مهدی بخشی مدال طلای ۶۰ کیلوگرم و علی کریمی مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک ناشنوایان برزیل ۲۰۲۱ را کسب کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مسابقات کشتی فرنگی بازیهای المپیک ناشنوایان در برزیل برگزار شد که در پایان رقابت‌ها مهدی بخشی و علی کریمی ملی پوشان آذربایجان‌شرقی دو مدال طلا و نقره را کسب […]



مهدی بخشی مدال طلای ۶۰ کیلوگرم و علی کریمی مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک ناشنوایان برزیل ۲۰۲۱ را کسب کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مسابقات کشتی فرنگی بازیهای المپیک ناشنوایان در برزیل برگزار شد که در پایان رقابت‌ها مهدی بخشی و علی کریمی ملی پوشان آذربایجان‌شرقی دو مدال طلا و نقره را کسب کردند.

مهدی بخشی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست ۹ بر صفر حریف قزاقستانی خود را برد و در دور دوم با پیروزی مقابل حریفی از ارمنستان راهی فینال شد و در فینال در مصاف با کشتی‌گیری از ترکیه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و مدال طلا گرفت.

علی کریمی در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم حریف ونزوئلایی را با نتیجه هشت بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد. او در دور سوم با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کشتی گیری از ارمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد و در فینال مقابل کشتی‌گیری از ترکیه هشت بر صفر شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷