درآمدزایی، تسریع پروژه‌های عمرانی و افزایش خدمات شهری اولویت سال ۱۴۰۱
درآمدزایی، تسریع پروژه‌های عمرانی و افزایش خدمات شهری اولویت سال ۱۴۰۱

شهردار منطقه ۵ تبریز سیاست های شهرداری در سال جدید را برای مدیران این منطقه تشریح کرد. به گزارش قلم پرس، سیاوش فتح اللهی در شورای معاونان منطقه ۵ اظهار کرد: بر اساس ابلاغ شهردار محترم کلانشهر تبریز، اولویت مناطق شهرداری بر درآمدزایی به ویژه تعریف درآمدهای پایدار خواهد بود. وی با تاکید بر لزوم […]



شهردار منطقه ۵ تبریز سیاست های شهرداری در سال جدید را برای مدیران این منطقه تشریح کرد.

به گزارش قلم پرس، سیاوش فتح اللهی در شورای معاونان منطقه ۵ اظهار کرد: بر اساس ابلاغ شهردار محترم کلانشهر تبریز، اولویت مناطق شهرداری بر درآمدزایی به ویژه تعریف درآمدهای پایدار خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم تعریف منابع پایدار درآمدی برای شهرداری افزود: در این میان توجه به موضوع سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های جدید در راستای توسعه و ارتقای رفاه شهروندان مورد تاکید قرار گرفته است.
فتح اللهی در ادامه بر لزوم توجه به پیگیری وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی تاکید کرد و گفت: پیگیری جرائم ماده ۱۰۰ و تهیه لیست عوارض مشاغل و نوسازی و ارسال به واحدهای صنفی از جمله موارد مورد تاکید در سال جاری است.
شهردار منطقه ۵ همچنین با اشاره به ارتباط رضایتمندی شهروندان از خدمات و افزایش درآمدزایی برای شهرداری یادآور شد: باید تسریع در روند رسیدگی به پرونده های شهرسازی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد تا باعث معطلی ارباب رجوع نشود.
فتح اللهی، توجه و ارتقای خدمات شهری به ویژه در مناطق کم‌برخوردار را از اولویت های شهرداری در حوزه خدمات شهری خواند و ادامه داد: توجه به زیباسازی سیمای شهری و استفاده از رنگ های شاد با هدف ایجاد تنوع و نشاط بصری مورد توجه قرار می گیرد.
وی، تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و توجه به آسفالت معابر را از اولویت های شهرداری در حوزه فنی و عمرانی خواند و افزود: شناسایی و استفاده از ظرفیت اراضی بالای ۱۰۰ متر برای نقش آفرینی در طرح قرارگاه مسکن از دیگر موارد مورد تاکید در سال جاری است.
فتح اللهی بر اهمیت روابط عمومی و فعالیت های فرهنگی برای انعکاس خدمات شهرداری و فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت: با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی، همه خدمات و فعالیت های شهرداری با تولید کلیپ های یک دقیقه ای در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
دیدار هفتگی از خانواده های معظم شهدای ساکن در سطح حوزه، پخش روزانه قرآن از بلندگوهای ادارات شهرداری و توجه به مقوله آموزش های شهروندی از دیگر مباحث مورد تاکید مدیریت کلان شهری در حوزه فرهنگی خواهد بود.