دانیال اسماعیلی فر: برنده واقعی بازی تماشگران بودند/ تماشگرا ها با حضور خود همه تیم را شگفت زده کردند
دانیال اسماعیلی فر: برنده واقعی بازی تماشگران بودند/ تماشگرا ها با حضور خود همه تیم را شگفت زده کردند

هافبک میانی تراکتورسازی تبریز، با بیان اینکه سه امتیاز رو تقدیم می کنم به تماشگرا چونن به نظرر من برده واقعی ابن بازی تماشگرا بودند، گفت: هوادارها با حضور خود در ورزشگاه همه تیم و شگفت زده کردند. به گزارش قلم پرس، دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی مقابل سایپا در گفت و گو با خبرنگاران با […]

هافبک میانی تراکتورسازی تبریز، با بیان اینکه سه امتیاز رو تقدیم می کنم به تماشگرا چونن به نظرر من برده واقعی ابن بازی تماشگرا بودند، گفت: هوادارها با حضور خود در ورزشگاه همه تیم و شگفت زده کردند.

به گزارش قلم پرس، دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی مقابل سایپا در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سه امتیاز این دیدار را تقدیم به تماشگرا میکنیمف اظهار داشت: به نظر من برنده واقعی ابن بازی هواداری پروشور بودند که با حضورشون در ورزشگاه پس از اون بازی بدی که مقابل استقلال داشتیم، همه را شگفت زده کردند و از همه آنها خیلی تشکر میکنم.

وی اضافه کرد: خدا را شکر که شرمنده اونها نشدیم، امیدواریم در بازیها بعدی طی فصل هم بتوانیم سال خوبی رو برای هوادارها برقم بزنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز، در خصوص وضعیت آمادگی تیم افزود: بازیکن های زیادی به تراکتور اضافه شده و بازیکن جدید نیاز به زمان دارد، در روزهای آینده رفته رفته وضعیت تیم بهتر شده وبازیکنان شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر روزی که می گذرد بازیکن ها بیشتر با یکدیگر هماهنگ می شوند.