دانش‌افزایی راهنمایان گردشگری در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی
دانش‌افزایی راهنمایان گردشگری در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی

[ad_1] مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از قرارگیری دانش‌افزایی راهنمایان گردشگری در دستور کار این اداره‌کل خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز یکشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با هیئت‌مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی […]

[ad_1]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از قرارگیری دانش‌افزایی راهنمایان گردشگری در دستور کار این اداره‌کل خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز یکشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با هیئت‌مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در این دیدار بابیان اینکه تقویت تشکل‌های حرفه‌ای به‌مثابه تقویت نیروی این اداره‌کل است ادامه داد: «هدف ایجاد این تشکل‌ها انتقال تصدی‌گری‌های تخصصی به تشکل‌ها است تا ضمن تسهیل فعالیت آن‌ها ، بخش تصدی‌گری از میراث‌فرهنگی فاصله بگیرد.»
او با تأکید به اینکه راهنمایان گردشگری خط مقدم جبهه‌های گردشگری هستند، ادامه داد: «با توجه به اینکه راهنمایان گردشگری بازوی فکری و اجرایی این مسیر پویا هستند، لذا تدوین برنامه‌های آموزشی مدون در راستای دانش‌افزایی برای این فعالان در سال جدید به‌صورت مداوم الزامی است.»
حمزه زاده اظهار داشت: «هدف امسال معرفی و اطلاع‌رسانی جامع استان است که در این راستا تولید محتوای سمعی و بصری با نگاه نوین راهنمایان گردشگری الزامی است، همچنین خواستاریم راهنمایان گردشگری، نظرات گردشگران را به‌صورت مستمر به این اداره‌کل منعکس کنند تا بتوانیم کوچک‌ترین ضعف‌ها را در بستر گردشگری استان، رفع کنیم.»

[ad_2]