دانشگاه فرهنگیان از وزارت آموزش و پرورش ۱۱۴ میلیارد تومان طلب دارد
دانشگاه فرهنگیان از وزارت آموزش و پرورش ۱۱۴ میلیارد تومان طلب دارد

رییس دانشگاه فرهنگیان می‌گوید این دانشگاه آمادگی آن را دارد که برای سال تحصیلی ۹۸ حدود ۳۰ هزار معلم تربیت کند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین خنیفر طلب دانشگاه فرهنگیان از وزارت آموزش و پرورش را ۱۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این طلب بابت هزینه آموزش حق التدریسان ذیل […]

رییس دانشگاه فرهنگیان می‌گوید این دانشگاه آمادگی آن را دارد که برای سال تحصیلی ۹۸ حدود ۳۰ هزار معلم تربیت کند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین خنیفر طلب دانشگاه فرهنگیان از وزارت آموزش و پرورش را ۱۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این طلب بابت هزینه آموزش حق التدریسان ذیل ماده ۲۸ و مصاحبه‌های تخصصی و امثالهم است که هنوز پرداخت نشده است.

دانشگاه فرهنگیان قادر است مشکل کمبود معلم را مانند آب خوردن حل کند

رییس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان فرصتی را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده تا در صورتی که امکان تامین نیرو از طریق تعهد خدمت میسر نباشد از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها با توجه به گذراندن دوره‌های مهارتی و ضوابط و شرایطی که آموزش و پرورش تعیین می‌کند جذب نیرو داشته باشد.

وی که معتقد است این دانشگاه در صورت داشتن بودجه و ردیف، مشکل آموزش و پرورش در بحران نیروی انسانی را مانند آب خوردن حل خواهد کرد؛ ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید، ۲۴هزار نفر دانشجو جذب کرده ضمن آنکه ۱۷ هزار نفر را ذیل ماده ۲۸ به مدت یک سال آموزش خواهد داد.

آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب ۲۰ هزار دانشجوی جدیدالورود در سال ۹۸

خنیفر با قدردانی از حمایت‌های مقام معظم رهبری، مجلس، سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی و پیگیری شخص وزیر آموزش و پرورش، گفت: دانشگاه فرهنگیان برای سال بعد آمادگی آن را دارد که ۲۰ هزار دانشجو جذب کند؛ ضمن آنکه برای آموزش ۱۰ هزار ذیل ماده ۲۸ نیز آماده است که مجموعه ظرفیت آن به ۳۰ هزار نفر می‌رسد./