دانشگاه آزاد باید هوای مجلس را داشته باشد! /فارغ التحصیلی ۶ میلیون دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد باید هوای مجلس را داشته باشد! /فارغ التحصیلی ۶ میلیون دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی

[ad_1] رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه آزاد باید هوای مجلس را داشته باشد چون این دانشگاه مجموعه ای پارلمان محور است و هیچ دستگاه و دولتی از آن حمایت نکرده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علیرضا منادی  عصر امروز در آیین تکریم و تودیع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: واحد […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه آزاد باید هوای مجلس را داشته باشد چون این دانشگاه مجموعه ای پارلمان محور است و هیچ دستگاه و دولتی از آن حمایت نکرده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علیرضا منادی  عصر امروز در آیین تکریم و تودیع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: واحد تبریز نقطه آغاز شکل‌گیری بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در کشور است و ریشه در اخلاص رهبری فقید کشور دارد و با یک میلیون تومان اهدایی امام راحل (ره) شکل گرفته و امروز از ۱۰ میلیون دانش آموخته دانشگاهی کشور ۶ میلیون نفر حاصل فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد هستند.

وی ادامه داد: امروز تبریز به واسطه وجود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تنها شهر کشور با دو دانشکده دندانپزشکی و دارای مجهزترین دانشکده دندانپزشکی منطقه شمال‌غرب است و بیمارستان امام سجاد (ع) نیز به عنوان مجموعه درمانی دانشگاه آزاد تبریز کمترین تلفات را در دوران کرونا داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد سرمایه نظام است و باید حفظ شود و با اقدامات صورت گرفته در مجلس توانستیم مجوز دوره‌های فراگیر را امسال برای این دانشگاه به همراه پیام نور اخذ کنیم و برای اولین بار ردیف بودجه ۵۰ میلیارد تومانی برای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد همه جای ایران را تبدیل به دانشگاه کرده، اظهار داشت: با وجود عدم حمایت از سوی مسئولان ۴۰ درصد آموزش پزشکی فعلی کشور در اختیار دانشگاه آزاد است که مجموعه‌ای پارلمان محور است و باید ارتباط خوبی با مجلس داشته باشد.

منادی تصریح کرد: آمادگی داریم تا هر اقدامی را برای افزایش دریافتی و حقوقی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی را از طریق مجلس داریم تا روند تولید علم و آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد علمی با اختلال مواجه نشود.

انتهای پیام/


[ad_2]