خودداری  پالایشگاه و پتروشیمی از پرداخت عوارض آلایندگی/ از ترن وانش ۵۸۰ یوروی بلااستفاده تا سرقت در مترو تبریز
خودداری  پالایشگاه و پتروشیمی از پرداخت عوارض آلایندگی/ از ترن وانش ۵۸۰ یوروی بلااستفاده تا سرقت در مترو تبریز

[ad_1] رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری اقدامات لازم برای اخذ عوارض آلایندگی از پتروشیمی و پالایشگاه انجام دهد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز یکشنبه در شصت و هشتمین جلسه علنی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: در ایام لیالی قدر از خدواند متعال خواهان آمرزش […]

[ad_1]


رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری اقدامات لازم برای اخذ عوارض آلایندگی از پتروشیمی و پالایشگاه انجام دهد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز یکشنبه در شصت و هشتمین جلسه علنی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: در ایام لیالی قدر از خدواند متعال خواهان آمرزش و ببخشش هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین ضررهای موجود در شهرداری مربوط به مسائل حقوقی است، گفت: اگر قرارداد اتوبوس‌های دربستی شرکت واحد به شکل ایده‌آل بسته می‌شد، اکنون مشکلی در خصوص بازگرداندنشان به چرخه فعالیت نداشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: در آغاز فعالیت ششمین دوره شورا در جلسه‌ی غیررسمی در خصوص منفک شدن ۱۸۰ دستگاه اتوبوس صحبت‌هایی کرده و نگرانی‌ها در این راستا مطرح شده بود، متاسفانه یکی ازمشکلات موجود در شهرداری این است که مدیران بعد از کناره‌گیری از سمت خود پاسخگو نمی‌شوند.

برگی ادامه داد: ما برای جبران خسارت در ناوگان اتوبوسرانی می‌توانیم به حمل و نقل ترکیبی بیندیشیم تا مشکلات موجود در این حوزه حل و رفع شود، همچنین می‌توان سیستمی ایجاد کنیم تا شهروندان رضایت‌مند باشند.

وی گفت: باید به ضرر و منفعت شهرداری در این راستا توجه نشود، چراکه منفعت اصلی رضایت مردم بوده از این رو بهتر است به فکر امنیت شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز دربخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: پتروشیمی و پالایشگاه تبریز، سال‌هاست از پرداخت عوارض آلایندگی امتناع می‌کنند و انتظار دارند شهرداری برای‌شان خدمات هم ارائه دهد، شهرداری اقدامات لازم را برای اخذ عوارض آلایندگی از پتروشیمی و پالایشگاه انجام دهد.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متصدیان شارژ کارت الکترونیکی مسیر بی آر تی ۱۵ ساعت در دکه‌های کوچک فعالیت می‌کنند که بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، در شهرهایی چون مشهد امکان شارژ توسط خود مسافر از طریق دستگاه مهیا است.

وی در بخشی هم با انتقاد از وضعیت موجود در سازمان قطار شهری بیان کرد: متاسفانه ادغام شرکت بهره‌بردای باعث مشکلاتی شده که باید به این مهم رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: محلی با عنوان «ترن‌واش» در زیرزمین در نظر گرفته شده که خود محل دارای نقض بوده بطوریکه برق بالاسری برای واگن‌ها قرار داده نشده است، علائم هم که موضوع دیگری است که رعایت نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز، سال‌ها قبل ۵۸۰ هزار یورو برای ترن‌واش هزینه کرده است، اما تاکنون بلااستفاده مانده است.

این مقام مسئول گفت: اخیرا در خصوص سرقت در مترو مطلبی گفتم که در این خصوص مستندات و نامه‌هایی دارم و در زمان لازم آنها را ارائه خواهم کرد.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: برخی از ایثارگران شاغل در شهرداری در خصوص اینکه سال‌های عنوان شده در بخشنامه شامل حالشان نمی‌شود گله‌مند هستند، خواهشمندیم در این راستا شهردار به گلایه این عزیزان توجه کند.
 

انتهای پیام/


[ad_2]